Українці не пов’язують власне щастя із економічною ситуацією в країні

Українці не пов’язують власне щастя із економічною ситуацією в країні

Українці не пов’язують власне щастя із економічною ситуацією в країні

31 травня завершився Internet-конкурс позитивних фотографій "Щастя поруч", ініційований телеканалом "1+1".

Фотографії переможців увійдуть до кольорового оптимістичного логотипу каналу "1+1".

Протягом двох місяців користувачі завантажили на сайт happy.1plus1.ua майже 115 тисяч світлин.

У конкурсі брали участь фотографії, які випромінюють позитивний настрій та на яких зображено дві людини або два предмети, що відповідає слогану телеканалу "Ти не один".

У період із 1 квітня по 31 травня сайт www.happy.1plus1.ua відвідало понад 200 000 людей. 78% фотографій завантажили жінки, 22% - чоловіки. Практично всі користувачі завантажували більше однієї фотографії. Середній вік учасників конкурсу - 15-25 років. 11% учасників конкурсу - кияни.

Рекордна кількість фото, надісланих на конкурс, дозволяє робити певні висновки. Зокрема, очевидно, що пересічні українці не пов’язують власне щастя із економічним станом країни, курсом валют та цінами у магазинах. Серед рекордної кількості фотографій, завантажених на сайт, немає жодної, пов’язаної з будь-якими матеріальними благами.

Українці цінують прості людські радощі: на більшості фото були зображені весілля, маленькі діти, тварини та поцілунки.

Нагадаємо, проект "Щастя поруч" стартував 1 квітня 2009 року. До проекту увійшли три ключових складові: низка сюжетів у ТСН, серія спеціальних соціальних роликів та Internet-конкурс.

Телевізійна Служба Новин розповідала історії пересічних українців, яким вдалося подолати кризу та змінити своє життя.

Серія соціальних роликів в ефірі "1+1" була присвячена тлумаченню поняття «щастя» людьми різних поколінь, покликань, професій тощо.

Читайте також:

Журналістка "1+1" здобула нагороду на конкурсі "Репортери надії"

"Щастя - поруч": незвичайні водії маршруток

"Територія позитиву": щастя без грошей
 

Наступна публікація