Американським школярам заборонили торкатися один одного

Вірусу A/H1N1 передається повітряно-крапельним шляхом© AFP
Світ 1 вересня, 2009, 13:27 1274 2
Додати до обраного
З метою запобігання поширенню "свинячого грипу" школярам з Лонг-Айленда рекомендували не потискати один одному руки та не цілуватися. Деталі - на відео (без коментарів. АР).

Учням одній зі шкіл Лонг-Айленда в США рекомендували утримуватися від тактильних контактів з метою профілактики поширення грипу A/H1N1.

Батьків школярів закликали перед початком занять забезпечити дітей антисептиками для рук, серветками і ліками.

Нова рекомендація була озвучена адміністрацією школи округу Глен-Коу в Нассау напередодні початку навчального року. Опитані журналістами школярі і батьки в основному з розумінням сприйняли несподіваний заклик, повідомляє CBS.

Голова місцевого департаменту охорони здоров'я також схвалила неортодоксальний підхід шкільної адміністрації до профілактики грипу. Водночас, на думку експертів, подібні заходи навряд чи серйозно вплинуть на поширення вірусу A/H1N1, оскільки він легко передається повітряно-крапельним шляхом.

За підрахунками американських епідеміологів, кількість хворих на новий грип в США восени та взимку поточного року може досягти двох мільйонів людей, а кількість померлих від цієї інфекції може скласти до 100 тисяч. Початок першого етапу вакцинації від грипу A/H1N1 в США запланований на жовтень, до кінця року США отримають близько 200 мільйонів доз вакцини.

Читайте також:

У президента Колумбії виявлено грип A/H1N1

ВООЗ: на свинячий грип захворіють 2 мільярди людей

Через свинячий грип ВООЗ закриє школи по усьому світу

В мексиканських серіалах заборонили цілуватися через свинячий грип

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами medportal.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 1 вересня, 2009, 13:27 1274 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції