Британський медіамагнат закриває відомий таблоїд через скандал з прослушкою

Руперт Мердок© AFP
Світ 7 липня, 2011, 21:12 1426
Додати до обраного
Газета News of the World проіснувала 168 років і була найбільш читаною у Великобританії. За цей час вона встигла заручитися підтримкою найбільших рекламодавців.

Голова News International Джеймс Мердок оголосив про те, що медіакомпанія Руперта Мердока News Corporation закриває таблоїд News of the World, що належить News International, і його недільний випуск стане останнім.

Про це син медіамагната Руперта Мердока повідомив співробітників газети після масштабного скандалу з прослуховуванням і зломом телефонів журналістами цього видання.

Раніше стало відомо, що журналісти видання в пошуках сенсаційних новин прослуховували телефонні розмови не тільки відомих артистів, політиків, бізнесменів, членів королівської родини, але й родичів убитих військових і жертв терактів, що сталися в Лондоні в липні 2005 рок.

Те, що News of the World  підкуповувала поліцейських, змушуючи їх прослуховувати телефонні дзвінки знаменитостей, з'ясувалося ще в 2006 році. У тому ж році справа про вторгнення видання в приватне життя британських монархів завершилося в'язницею для редактора Клайва Гудмена і  приватного слідчого Гленна Малкейра, який співпрацював з ним.

4 липня слідство розкрило ще один неприємний факт. У 2002 році Малкейр зламав мобільний телефон зниклої 13-річної дівчинки Міллі Доулер з міста Саррей. Таблоїд отримав доступ до sms-повідомленнь, які слали зниклій школярці схвильовані батьки. Більше того, Маклейр стер кілька повідомлень, щоб звільнити місце в пам'яті телефону для нових sms. Це протягом майже півроку давало її батькам і слідству привід сподіватися на те, що Міллі жива.

Газета News of the World проіснувала 168 років і була найбільш читаною у Великобританії, заявив 7 липня Мердок-молодший. За цей час вона встигла заручитися підтримкою найбільших рекламодавців і внести вклад у формування свободи слова та розвиток журналістської діяльності. Але все хороше, що було зроблено News of the World, було перекреслено неправильною поведінкою. За його словами, якщо останні звинувачення не безпідставні, то це просто нелюдяно і не може тривати далі.

Тим часом, судячи з усього, газета ризикувала залишитися взагалі без рекламодавців, які вже почали відкликати контракти після гучної справи з прослуховуванням. На них чинився тиск суспільства, політиків та знаменитостей, які закликали бойкотувати газету. У підсумку останній номер вийде взагалі без комерційної реклами. Таблоїд надасть рекламні майданчики для благодійних організацій.

Зокрема, компанія Coca-Cola поспішила запевнити, що у неї немає на даний момент рекламних контрактів з таблоїдом і не передбачалося. Авіакомпанія easyJet оголосила, що припиняє співпрацю з виданням після шокуючих звинувачень.

Компанія Ford також заявила, що буде стежити за розвитком подій, а поки вибере інші рекламні майданчики як всередині, так і поза News International Group. McDonald's заявив, що не планував розміщувати там свою рекламу і не співпрацює з газетою з 2010 року.

П'ять журналістів видання в даний час знаходяться під слідством після того, як у січні 2011 року - ще до нинішнього скандалу - поліція почала нове розслідування справи за звинуваченням у незаконному прослуховуванні, організованому таблоїдом.

Читайте також:

Гордон Браун звернувся до поліції з підозрою на журналістів

Ассанж погрожує медіамагнатові Мердоку "згубними" файлами

Головний піарник Білого дому подала у відставку через скандал з каналом Мердока

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / А.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 7 липня, 2011, 21:12 1426
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції