Число жертв залізничної катастрофи в Бельгії досягло 19 людей Світ 18 лютого, 12:46
Ще три людини знаходяться під завалами, але рятувальники вже не сподіваються дістати їх живим.

Кількість жертв найбільшої в історії Бельгії залізничної катастрофи досягла 19 людей. Загальна кількість загиблих становитиме 22 людини - три пасажири поки числяться зниклими без вісті.

Але вони знаходилися в головних вагонах потягів, а роботи з розбирання завалів за три дні ще не завершені. Доля цих пасажирів "на жаль, не викликає сумнівів", заявив бургомістр міста Халле, що в 15 км на північний захід від Брюсселя, де в районі станції Бюйзінген і відбулося зіткнення.

З 300 пасажирів потягів, що зіткнулися, 162 людини отримали поранення, з них 95 - тяжкі та середні. Ця катастрофа стала рекордною в історії залізничного транспорту Бельгії.

За попередньої версією, аварія сталася через те, що машиніст потягу, що прямував з міста Лувен-Ля-Нев, не звернув уваги на заборонний сигнал світлофора. Його склад зіткнувся на повній швидкості з електричкою на Льєж, яка від'їжджала від станції. Машиніст, який не виконав вимог сигналізації, вижив, його стан оцінюється як важке. Поліція очікує, коли він прийде в себе, щоб допитати його. На думку рятувальників, він встиг вистрибнути з локомотива за декілька секунд до зіткнення.

У вівторок, 16 лютого, бельгійські залізничники розпочали страйк - вони вимагають поліпшення умов праці. Одним з головних вимог є швидке оснащення бельгійських потягів автоматичною системою управління, яка покликана регулювати швидкість руху потяга в залежності від показань світлофора.

Оснащення бельгійських потягів цими технологіями вже почалося, проте її повсюдне введення відбудеться не раніше 2013 року. На думку експертів, ця система, будь вона встановлена на електричках, що зіткнулися в Халле, могла б запобігти аварії або, принаймні, значно полегшити її наслідки.

Відрізок, де сталася катастрофа, доведеться модернізувати лише через чотири роки, хоча він є одним із проблемних місць, де високошвидкісні потяги використовують ті ж лінії, що і потяги місцевого значення, кажуть європейські чиновники. Як правило, для високошвидкісного руху в Європі все-таки будують виділені залізничні магістралі.

Читайте також:

В лобовому зіткненні потягів у Бельгії один з машиністів дивом вижив

У Бельгії з-під завалів потягів витягли тіла 18 загиблих

Після масштабної катастрофи на залізниці Бельгію паралізували страйки

Аварія у Бельгії сталася через збій в системі управління руху потягів

У Бельгії зіткнулися два пасажирські потяги

Світ 15 лютого, 2010, 13:14

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 18 лютого, 2010, 12:46 833 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції