Чорноморський флот Росії перестане виходити в море до 2015 року

Чорноморський флот Росії перестане виходити в море до 2015 року
Світ 2 квітня, 2010, 13:26 8182 27
Додати до обраного
Джерело в штабі ВМФ РФ повідомило, що через свою старість, кораблі просто згниють і перестануть виходити у море.

Кораблі, що знаходяться на озброєнні Чорноморського флоту Росії, служать вже більше 30 років, тобто більше максимального терміну, відведеного багатьом військовим судам. У результаті нинішні кораблі до 2015 року, швидше за все, взагалі згниють і перестануть виходити в море, повідомило джерело в штабі ВМФ РФ.

Як повідомлялося, Чорноморський флот в даний час готує до списання великий протичовновий корабель "Очаків" і дизельно підводний човен Б-380 "Святий князь Георгій", побудований в 1982 році. У перспективі також планується списати великий протичовновий корабель "Керч", госпітальне судно "Єнісей", морський транспорт "Тургай", кабельне судно "Сетунь" і морський транспорт озброєння "Генерал Рябіков".

При цьому нових надходжень в 2010 році ЧФ Росії не очікує.

"Зрозуміло, військові моряки будуть підтримувати свої кораблі в гідному стані до останнього моменту, проте у "заліза" є свій ресурс. І якщо днище прогние настільки, що з нього почне все висипатися, звичайно, виходити в море на таких суднах ніхто не ризикне", - підкреслив представник військово-морських сил.

Відновити колишню міць і навіть примножити її можна за рахунок кількох новітніх корветів проекту 20380 "Стерегучий". Ці судна набагато перевершують по озброєнню великі десантні кораблі і в змозі в майбутньому скласти основу ЧФ. На думку джерела, щоб забезпечити необхідний потенціал флоту потрібно всього 20 корветів.

При екіпажі в 100 людей корвети дозволяють вести бій з підводним, надводним і повітряним противником, а також вражати берегові укріплення, розповів представник штабу Чорноморського флоту. Крім того, за його словами, ці кораблі оснащені вертольотами протичовновими Ка-27ПЛ, що дає можливість поодинці проводити невеликі операції, наприклад, щодо боротьби з піратами.

Перший примірник такого корабля вже перебуває на озброєнні в складі Балтійського флоту з 2008 року, а другий був спущений на воду в Санкт-Петербурзі 31 березня 2010.

Проте на даний момент основна проблема полягає в нестачі виробничих потужностей. На російських суднобудівних заводах надії ВМФ з відродження Чорноморського флоту виконувати не поспішають - вони завалені замовленнями зарубіжними, а на додаткові роботи просто не вистачає рук.

"Всі суднобудівні заводи завалені закордонними замовленнями на кілька років вперед, і навіть за наявності грошей дуже складно налагодити додаткове виробництво для потреб ВМФ Росії, оскільки там немає такої кількості фрезерувальників, токарів, зварювальників", - заявило джерело в штабі ЧФ.

За його словами, "великий виробничий потенціал є в Україні, і ми розраховуємо, що потепління в російсько-українських відносинах може призвести до реалізації ряду проектів на українських стапелях, які колись працювали на Чорноморський флот СРСР".

Читайте також:

Затулін запропонував не скорочувати ЧФ РФ, бо є шанс залишити його у Криму

Росія чекає на поліпшення ставлення до ЧФ: Янукович призначив нового главу флоту

Російські ЗМІ: РФ залишить свій флот в Україні в обмін на дешевий газ

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами gzt.ru / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 2 квітня, 2010, 13:26 8182 27
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 27
Вибір редакції