Диспетчери запобігли зіткненню літаків

(Фото: moskvaimir.mos.ru)
Світ 13 червня, 2007, 17:39 580
Додати до обраного
Авіадиспетчери аеропорту "Внуково" запобігли зіткненню над аеропортом літаків Challenger-60 і Boeing-757.

Авіадиспетчери аеропорту "Внуково" запобігли зіткненню над аеропортом літаків Challenger-60 і Boeing-757. 

Про це повідомила фахівець із зв'язків з громадськістю ФГУП "Держкорпорація з організації повітряного руху" Марина Мурова. "У 8:25 в районі аеродрому "Внуково" відбувся несанкціонований перетин повітряним судном Challenger-60 заданої диспетчером висоти польоту, що привело до спрацьовування системи попередження зіткнення в повітрі у зустрічного Boeing-757, що виконував маневр для посадки. 

Повітряні судна розійшлися на зустрічних курсах з бічним інтервалом 5 кілометрів та з різницею у висоті 120 метрів", - сказала вона. 

За її словами, екіпаж повітряного судна Challenger-60, що виконувало рейс по маршруту Внуково - Цюріх, "отримав дозвіл диспетчера після зльоту набирати ешелон 1800 метрів по стандартній схемі виходу, з одночасною інформацією про зустрічний Boeing-757, що виконував посадку на аеродром Внуково.

Екіпаж підтвердив заданий диспетчером ешелон польоту. Проте згодом, не дивлячись на неодноразові команди диспетчера припинити подальший підйом, щоб уникнути зіткнення із зустрічним "Боїнгом", продовжив набирати висоту, зайнявши 2070 метрів, замість вказаних 1800, - повідомила Мурова. 

"Диспетчер Олексій Лосев, відмітивши тенденцію перетину заданої висоти польоту повітряним судном Challenger-60, негайно дав вказівку екіпажу припинити підйом і відвернути вліво на 30 градусів. Одночасно з цим, інший диспетчер, Михайло Чижов, під управлінням якого знаходився Boeing-757, дав вказівку екіпажу цього повітряного судна відвернути вліво на 100 градусів. Екіпаж "Боїнгу" підтвердив відворот і почав набір висоти 2400 метрів, доповівши про спрацьовування системи попередження зіткнення в повітрі (TCAS)", - сказала представник "Держкорпорації по ОРВД". 

В результаті грамотних діям диспетчерів Московського центру автоматизованого управління повітряним рухом (МЦ АУВД) вдалося запобігти подальшої небезпечної ситуації.

За словами фахівця, випадки, пов'язані з неправильним заняттям повітряних судів ешелонів (висот), заданих диспетчерами, в зоні відповідальності МЦ АУВД "стали серйозною проблемою за останній рік на тлі зростання інтенсивності повітряного руху в Московській повітряній зоні". 

"Авіадиспетчери прагнуть задавати подвійні інтервали вертикального ешелонування при управлінні повітряними судами окремих авіакомпаній, що у свою чергу знижує пропускну спроможність Московської повітряної зони і ускладнює роботу диспетчерів УВС", - додала Мурова.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / О.Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 13 червня, 2007, 17:39 580
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції