Дві Кореї об'єднає залізниця

Північна Корея дала принципову згоду до кінця року формально почати перевезення вантажів об'єднаною залізницею.

Північна Корея дала принципову згоду до кінця року формально почати перевезення вантажів об'єднаною залізницею, що проходить через добре укріплений кордон між Південною Кореєю й КНДР, повідомив представник міністерства у справах національного об'єднання Кім Намсік (Kim Nam-shik), якого цитує агенція Associated Press.

За його словами, наразі на високому рівні ведуться переговори для визначення конкретної дати відновлення вантажного залізничного повідомлення через промисловий комплекс у північнокорейському місті Кесон (Kaesong).

Обидві сторони поділяють розуміння того, що це буде важливий крок у подальшому розвитку індустріального комплексу в місті Кесон", - заявив Кім Намсік.

У травні 2007 року вперше після 56-річної перерви з початку Корейської війни 1950-1953 років два потяги зробили пробний пробіг об’єднаною Транскорейською магістраллю.

Протягом дня один потяг із КНДР і один із Південної Кореї перетнули чотирикілометрову демілітаризовану зону на кордоні двох Корей і потім повернулися назад.

Домовленість про з'єднання залізничних гілок було досягнуто під час історичного саміту лідерів двох Корей 2000 року. Після кількох років переговорів залізничні колії було з’єднано 14 червня 2003 року на двох ділянках на заході та сході демілітаризованої зони, що розділяє корейські держави. За деякими даними, на відновлення доріг Сеул виділив близько 60 мільйонів доларів.

Сеул розраховує, що регулярне вантажне залізничне повідомлення дозволить швидше доправляти вантажі в обидві сторони, що стає все більш актуальним у світлі дедалі інтенсивнішої економічної співпраці, а також гуманітарну допомогу своєму північному сусідові, яку постійно спрямовує Сеул, а відкриття пасажирського сполучень полегшить південнокорейським туристам шлях на курорт у горах Кімгансан на території КНДР.

Перший пробний пуск потягів мав відбутися в травні 2006 року, проте його було зірвано через те, що військовики двох республік не змогли підписати гарантій безпеки на транспорті. Сеул зажадав підписання відповідного документу, проте північнокорейська сторона відмовилася, наполягаючи на рішенні питання про розмежування територіальних вод КНДР і Республіки Корея в Жовтому морі.

Подальші переговори було припинено після проведення в КНДР ракетних випробувань 5 липня 2006 року. Проте після успішного раунду шестисторонніх переговорів в лютому 2007 року Сеул і Пхеньян відновили двосторонні переговори, у тому числі з цього питання.

У перспективі очікують з'єднання залізниць КНДР і Республіки Корея з Транскитайською та Транссибірською магістралями, що дає двом республікам прямий наземний вихід до Європи й Азії.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: