Екс-капітан "Булгарії" заявив, що орендарі судна шантажували екіпаж

Євген Міняєв раніше очолював екіпаж "Булгарії", проте, за його словами, не став довго терпіти тиск, якому піддавався, і звільнився всього через два місяці.

Власники річкового судна "Булгарія", яке затонуло в акваторії Волги, погрозами і шантажем змушували екіпаж працювати в несприятливих погодних умовах. Про це заявив Євген Міняєв (за іншими даними, Мєняєв), який раніше очолював екіпаж "Булгарії", проте, за його словами, не став довго терпіти тиск, якому піддавався, і звільнився всього через два місяці.

Міняєв знав капітана "Булгарії" Олександра Остроського, що загинув разом с пасажирами, більше десяти років. За його словами, капітан був справжнім фахівцем і не винен у аварії.

КАТАСТРОФА ТЕПЛОХОДА НА ВОЛЗІ

На питання, яким чином такий фахівець вийшов в рейс, незважаючи на складні погодні умови, Міняєв зазначив, що і сам не раз відмовлявся робити це, але орендарі його змушували, побоюючись втрат. "Не хочеш іти - не ходи! У порту 15 - 20 капітанів, які тебе замінять!", - нібито заявляли орендарі.

Також за словами Міняєва, судно повинно було проходити ремонт щозими, але орендарі ніколи його не виконували. У результаті двигуни судна значно проржавіли, в них постійно потрапляла вода, через що вони часто виходили з ладу, що сталося і напередодні загибелі, коли один з двигунів не працював.

Крім того, відзначив екс-капітан "Булгарії", на судно завжди потрібно було вливати 40 тонн палива, щоб зберегти баласт, стійкість на воді, особливо в умовах шторму. Але з метою економії в дизель-електрохід заливали тільки 2 - 3 тонни, через це і стався крен на правий бік.

ПІДВОДНЕ ВІДЕО ІЗ ЗАТОНУЛОГО ТЕПЛОХОДУ "БУЛГАРІЯ"

Міняєв заявив також, що, очолюючи екіпаж "Булгарії", неодноразово вказував своїм наймачам на необхідність проведення капітального ремонту судна. За його словами, більше половини російських суден - як пасажирських, так і вантажних - пропустили строки планового ремонту. Кількість таких судів Міняєв оцінює в 50-70% від всього флоту.

Заяви капітана Міняєва співзвучні з вже висловленими на адресу орендарів звинуваченнями в жадібності. Зокрема, рульовий судна та дружина одного з членів команди заявили, що керівниця компанії "АгроРечТур" Світлана Інякіна економила на всьому, у тому числі на ключах, уніформі, харчуванні. Команді за два з половиною місяці роботи зарплату виплатили всього один раз.

У свою чергу, дочка капітана "Булгарії" Ольга Островська також звинувачує у трагедії керівництво компанії-оператора.   

"Ось ця Світлана - керівниця керуючої компанії… вони зібрали гроші. Природно їй було не вигідно відміняти цей рейс, вона віддала наказ. Хоча батько, він, як кажуть, телефонував їй", - зазначила Островська.

Нагадаємо, Світлана Інякіна була затримана у вівторок, проти неї порушено кримінальну справу за частиною 3 статті 238 - "Надання послуг, що не відповідають вимогам безпеки, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб". Крім того, затриманий старший експерт Камської філії Російського річкового регістра Яків Івашов. Допитують також керівника туристичної фірми, що продала квитки на круїз по Волзі.

Як відомо, "Булгарія", що прямувала на екскурсійний маршрут Болгар - Казань, затонула на Куйбишевському водосховищі вдень 10 липня.

Теплохід отримав нахил вправо і за кілька хвилин пішов на дно. Пасажирів на борту було понад 200 пасажирів, врятувалися 79 особ. Підтведжена кількість загиблих наразі становить 100 осіб.

Читайте також:

Арештовані двоє підозрюваних у справі про катастрофу "Булгарії"

Водолази не знайшли дітей в музичному салоні затонулої "Булгарії"

З'явилося перше підводне відео із затонулого теплоходу "Булгарія"

Пасажир "Булгарії": одна дитина із замкнутих в ігровій кімнаті змогла врятуватися

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: