Французька газета Le Monde подає позов проти адміністрації президента країни

Світ 14 вересня, 2010, 02:11 1214
Додати до обраного
Адміністрація президента залучила спецслужби для вичислення джерела витоку інформації у владних ешелонах.

Провідна французька газета Le Monde подає до суду на владу країни, звинувачуючи її у порушенні закону про захист джерел інформації. Як повідомляє Бі-Бі-Сі, газета заявила, що адміністрація президента Ніколя Саркозі наказала службам безпеки визначити джерело витоку інформації у високих владних колах країни.

РІА "Новости" пояснює, що мова йде про так звану "справу Бетанкур" - власницю косметичної імперії l'Oreal Ліліан Бетанкур. Її підозрюють у виводі капіталів за кордон і незаконне фінансування передвиборної кампанії Ніколя Саркозі. З'ясувалося також, що в компанії з управління капіталами Бетанкур працювала дружина нинішнього міністра праці Флоранс Верт, коли сам Верт займав пост міністра бюджету.

Le Monde подасть позов у зв'язку з тим, що Єлисейський палац, за інформацією газети, вирахував джерела видання в публікації у гучній справі міністра праці Еріка Верта. Адміністрація президента спростовує цю інформацію, опубліковану на першій смузі газети.

"Єлисейський палац категорично спростовує звинувачення Le Monde, адміністрація президента заявляє, що ніколи не давала ніяких вказівок жодним службам", - повідомив її представник AFP.

Нагадаємо, в номері від 18 липня Le Monde опублікувала матеріали допиту колишнього начальника Флоранс Верт під заголовком "Головний соратник Бетанкур ставить Еріка Верта у важку ситуацію". Зі статті випливало, що Верт просив у соратника-мільярдерки взяти на роботу його дружину.

"За нашою інформацією, публікація не сподобалася Єлисейському палацу, і було дано наказ знайти джерело цієї інформації. Паралельно з цим під підозру потрапило оточення міністра юстиції Мішель Альо-Марі, один зі співробітників був звільнений", - заявила в ефірі радіостанції France Info голова редакції Monde Сільвія Кофманом.

Газета, спираючись на "такі, що заслуговують довіри, джерела ", з'ясувала, що влада доручила розслідування національній поліції і контррозвідці.

"Ми констатували, що таким чином виконавча влада порушили закон від 4 січня 2010 про захист права на недоторканність джерел інформації", - сказала Кофманом.

Тепер видання має намір подати в прокуратуру скаргу проти невстановленої особи.

Читайте також:

Європарламент зажадав від Франції зупинити депортацію циган

Французька поліція обшукала штаб партії Саркозі

У Франції готують до друку скандальну біографію Карли Бруні

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / О.І.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 14 вересня, 2010, 02:11 1214
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції