Франція відновить пошуки "чорних скриньок" аеробусу А330

Франція відновить пошуки "чорних скриньок" А330© AFP
Світ 31 серпня, 2009, 18:04 757
Додати до обраного
Авіавиробник Airbus готовий профінансувати третій етап пошуків бортових самописців в більш великому районі.

Французькі фахівці восени почнуть третій етап пошуків бортових самописців Airbus A330, що виконував рейс 1 червня Ріо-де-Жанейро - Париж і зазнав катастрофи в небі над Атлантикою, передають французькі ЗМІ з посиланням на заяву глави Бюро розслідування авіакатастроф (BEA) Поля-Луї Арсланяна.

"На даний момент ми не можемо знайти пояснення катастрофи. Ми все ще не зрозуміли причин аварії рейсу AF 447", - сказав Арсланян в понеділок журналістам.

Раніше BEA повідомило, що авіавиробник Airbus готовий профінансувати третій етап пошуків бортових самописців в більш великому районі. За даними французьких ЗМІ, Airbus може надати від 12 до 20 мільйонів євро для продовження операції щонайменше протягом трьох місяців.

На борту лайнера знаходилися 228 людей. Тих хто вижив не знайшли. Знайдено тіла 51 загиблого. Перед катастрофою з борту літака надійшли повідомлення про численні несправності. Зокрема, датчики швидкості давали різні свідчення, а системи автоматичного керування літаком вийшли з ладу.

Перший етап пошуків, в якому був задіяний французький атомний підводний човен Emeraude ( "Ізумруд"), завершився 10 липня. До цього часу встановлені на "чорних скриньках" радіомаяки перестали подавати сигнал.

Другу операцію проводило з 30 липня по 20 серпня французьке океанографічне судно Pourquoi Pas? ( "Чому б ні?"), що досліджувало морські глибини за допомогою гідролокатора і підводних апаратів.

Самописи знаходяться в металевих ящиках помаранчевого кольору, які повинні витримувати сильні удари, вогонь і глибоководне занурення. Один з приладів записує параметри польоту, а другий - звуки і шуми в кабіні пілотів. Оскільки "чорні скриньки" досі не знайдені, експерти вивчають дані про показання приладів, які лайнер автоматично передавав в диспетчерський центр перед катастрофою.

За неофіційними даними, однією з причин катастрофи могли стати негаразди в роботі вимірювачів швидкості - зондів "Піто". Після того як несправності зондів були зареєстровані під час польотів декількох літаків Airbus, компанія рекомендувала замінити прилади виробництва французький компанії Thales на датчики американської Goodrich.

Читайте також:

Літаки Air France розбиваються в чотири рази частіше за інших

Чорні скриньки" А330 припинили шукати

Експерти спростували попередні дані про причини катастрофи А330

Встановлено точне місце падіння літака Air France

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 31 серпня, 2009, 18:04 757
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції