Газета уряду РФ приписала Словенії визнання окупованого Криму частиною Росії

© Getty Images
Світ 1 листопада, 12:09 332
Додати до обраного
Скандальний матеріал вийшов 29 вересня.

29 вересня в "Российской газете" був опублікований матеріал "Разом сильніше", де наводиться цитата, яка не відповідає дійсності, із заяви мера міста Любляни Зорана Янковича про те, що Словенія однією з перших в Європі визнала підсумки референдуму щодо Криму.

Про це йдеться в уточненні газети.

Після опублікування матеріалу редакція отримала з посольства Словенії офіційного листа.

Зокрема, Янкович не розмовляв з журналістами газети про Крим і референдум, як і не згадував про це під час проведення Днів Москви.

"Посольство Республіки Словенії в Російській Федерації уповноважене повідомити, що Республіка Словенія підтримує незалежність, територіальну цілісність і суверенітет України і відповідно до цього не визнає ні результатів референдуму в Криму, ні незаконного приєднання Криму до Російської Федерації, що є порушенням міжнародного права. Редакція просить вибачення у мера міста Любляни Зорана Янковича і читачів "Российской газеты", - йдеться в уточненні.

Читайте також: Пропагандистський сюжет Кисельова обурив Угорщину

Нагадаємо, нещодавно парламент Сирії визнав Крим частиною Росії. Після чого у МЗС викликали тимчасового повіреного у справах Мохаммада Сабаха Аль Хадж Бакрі щодо заяв спікера парламенту Сирії про визнання окупованого Криму частиною Росії.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Российская газета / ап
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 1 листопада, 12:09 332
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції