Рекламний дебют "Газпрому" на телебаченні відбувся в 1997 році.
Глава російської Федеральної антимонопольної служби Ігор Артем'єв заявляє, що домігся, щоб з реклами "Газпрому" прибрали слова про національне надбання.
Серія відеороликів "Газпром" - національне надбання" з'явилася на телеекранах у 2003 році.
Рекламний дебют "Газпрому" на телебаченні відбувся в 1997 році з серією роликів, знятих режисером Тимуром Бекмамбетовим. Головним персонажем відеореклами тієї пори був Добриня Никитич, який розповідав телеглядачам про те, як важливо сплачувати за газ.
Нагадаємо, що раніше "Мовчання ягнят" і "Бембі" стали культурним надбанням США. Фільми, що мають велике культурне значення для США, відбиралися з 2200 картин різних років. У результаті в кінореестр вирішили внести діснеєвський мультфільм "Бембі" (1942), фільми "Музикант" Роберта Родрігеса (1992), "Форрест Гамп" Роберта Земекіса (1994), "Залізний кінь" Джона Форда (1924), "Малюк" Чарлі Чапліна (1921) і "Мовчання ягнят" Джонатана Демме (1991).