Хвіст лайнера А330 допоможе розкрити таємницю катастрофи

Світ 9 червня, 2009, 14:32 850
Додати до обраного
Те, що хвіст знайдений практично цілим, говорить на користь версії розвалу літака ще в повітрі.

Знайдена бразильськими військовими хвостова частина літака A330, який зник над Атлантичним океаном, може стати ключем до з'ясування обставин катастрофи, вважають експерти. В інтернеті розміщене відео з місця пошукових робіт. На кадрах видно великий фрагмент лайнера Air France з фірмовими синьо-біло-червоними смугами, в якому фахівці розпізнали вертикальний стабілізатор.

Те, що він знайдений практично цілим, говорить на користь версії розвалу літака ще в повітрі, говорять американські авіаційні експерти. Крім того, ця знахідка може значно звузити зону пошуку, які розташовані в хвостовій частці фюзеляжу.

Відсутність же слідів горіння на стабілізаторі не може слугувати доказом чого-небудь: якщо в якійсь частині лайнера стався вибух або пожежа, вогонь міг і не встигнути поширитися на хвостову частину. У будь-якому випадку дослідження знайдених уламків украй важливе, оскільки допоможе зрозуміти, з якого напряму лайнер піддався невідомому удару, який розламав його на частини.

Також допоможе і вивчення знайдених тіл загиблих. Якщо вдасться встановити особу людини і його місце в салоні, то, з врахуванням характеру тілесних ушкоджень, вдасться відновити картину катастрофи.

Французьке агентство по розслідуванню катастроф (ВЕА) оголосило, що одна з головних версій - обмерзання приймачів повітряного тиску (так звані трубки Піто). Цей інструмент призначений для виміру швидкості повітряного потоку. Його відмова може послужити передачі невірних даних про швидкість літака на бортові комп'ютери.

Через нестачу інформації про швидкість, пілоти могли або розганяти лайнер до швидкості, на яку він не розрахований, або не відмітити надмірного зниження швидкості, що приводить до падіння.

За деякими даними, на А330 саме так і сталося: різні системи давали суперечливі відомості про швидкість. Раніше Airbus рекомендувала замінити нинішні моделі ПВД сучасніші. Раніше мовилося, що Air France цього не зробила.

Нагадаємо, аеробус компанії Air France 1 червня вилетів з міжнародного аеропорту Ріо-де-Жанейро і повинен був приземлитися в паризькому аеропорту імені Шарля де Голля, але несподівано зник з екранів радарів. Ця катастрофа стала найбільшою в світі за останні вісім років і найбільшою за 75-річну історію Air France.

Всього в літаку А-330, що виконував рейс за маршрутом Ріо-де-Жанейро - Париж, перебували 216 пасажирів з 32 країн і 12 членів екіпажа.

Читайте також:

В Атлантиці знайдено тіла 24 загиблих та хвіст літака Air France

Перед катастрофою літак Air France передав 24 сигнали про несправності

У літака Air France перед катастрофою не працював автопілот

Франція відправила на пошуки чорної скриньки зниклого аеробуса атомний підводний човен

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 9 червня, 2009, 14:32 850
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції