Італійський телеканал оштрафували за надмірне згадування Берлусконі

Службу новин каналу Rai Uno оштрафували на 100 тисяч євро за занадто часте згадування імені прем'єр-міністра Сильвіо Берлусконі.

Державне телекомунікаційне відомство Італії (Agcom) оштрафувало службу новин каналу Rai Uno на 100 тисяч євро за занадто часте згадування імені прем'єр-міністра Сильвіо Берлусконі.

Таке рішення відомство прийняло після аналізу телевізійного ефіру протягом декількох тижнів передвиборчої агітації, що передує адміністративним виборам, які пройдуть на Апеннінах 15 і 16 травня. Берлусконі очолює в Мілані виборчий список своєї партії "Народ свободи".

Опозиція неодноразово критикувала службу новин першого каналу та її головного редактора Аугусто Мінцоліні за порушення рівного доступу партій до ефіру.

Agcom відзначає, що показувати в ефірі представників виконавчої влади, в тому числі і прем'єра, телеканали можуть у зв'язку з виконанням ними їхніх функцій у тому обсязі, який необхідний для забезпечення глядачів повною і всеосяжною інформацією.

Крім того, відомство зажадало від інших телеканалів обмежити в ефірі новинних передач згадування імені глави уряду і пропорційно розподілити час між представниками правлячої більшості і коаліцією в передвиборний період.

Після скарг, що надійшли з боку італійських центристів Agcom також закликав телевізійну компанію Sky дотримуватися принципу рівного доступу до ефіру кандидатів на посади мерів від різних політичних сил.

Читайте також:

Берлусконі назвав ім'я свого ймовірного наступника

Берлусконі відмовився від мобілки через страх прослуховування

Скандал в Італії: Умберто Еко порівняв Берлусконі з Гітлером

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: