Китай і Колумбія побудують дорогу в обхід Панамського каналу

Китай і Колумбія побудують дорогу в обхід Панамського каналу© AFP
Світ 14 лютого, 2011, 14:38 1106
Додати до обраного
Колумбія і Китай планують побудувати залізницю, яка з'єднає атлантичне і тихоокеанське узбережжя Колумбії.

Китай і Колумбія ведуть переговори про будівництво залізниці, яка з'єднає атлантичне і тихоокеанське узбережжя Колумбії і, таким чином, стане альтернативою Панамському каналу.

Богота розраховує, що подібна залізниця прискорить схвалення угоди про вільну торгівлю між США і Колумбією в американському конгресі.

"Пропозицію Китаю реально і ретельно опрацьовано. Дослідження вартості транспортування в розрахунку на тонну вантажу, необхідних інвестицій, які провели китайці, мають сенс", - заявив президент Колумбії Хуан Мануель Сантос.

Колумбійський проект - черговий приклад зовнішньополітичної стратегії Китаю по забезпеченню себе імпортними природними ресурсами і просування свого експорту за кордоном. За останні два роки в рамках цієї стратегії Китай позичив країнам, що розвиваються більше грошей, ніж Світовий банк.

Залізна дорога протяжністю 220 км, звана "сухим каналом", пройде від колумбійського узбережжя Тихого океану до нового міста поблизу Картахени (порт на північному заході країни на березі Карибського моря).

Панамський канал довжиною 77 км, на відміну від Суецького, прокладений не по всій довжині на рівні моря: судна піднімаються й опускаються за допомогою гігантських шлюзів на вході і виході і проходять по прісноводого фарватеру, що харчується від річок, які стікають з навколишніх лісистих пагорбів.

Канал побудований американцями в 1904-1914 роках (до цього невдалу спробу робили французи), а в 1999 році його передано у власність панамського уряду і є одним з головних джерел доходу для цієї країни.

На канал припадає близько 5% всього світового судноплавства: кожен рік по цій артерії проходять близько 14 тис. судів, тобто близько 40 на добу. У минулі роки через аварії тут закривалися окремі ділянки, але по всій довжині канал не перекривався вже більше 20 років.

Зараз йдуть роботи з розширення каналу. Проект вартістю в кілька мільярдів доларів покликаний збільшити пропускну здатність каналу і зробити так, щоб ним могли користуватися судна всіх розмірів.

Читайте також:

WikiLeaks розповів про космічну війну США з Китаєм

У Китаї з'явиться місто з населенням 42 мільйони осіб

Президент Колумбії пообіцяв подумати про легалізацію наркотиків

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Вести.ру / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 14 лютого, 2011, 14:38 1106
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції