Колишній пілот Як-42 розповів, що могло спричинити авіакатастрофу Світ 8 вересня, 23:25
Пілот, який раніше літав на Як-42, що розбився в Ярославлі, розповів про те, що літаку завжди було важко відриватися від землі.

Авіакатастрофа Як-42 під Ярославлем_13
ИТАР-ТАСС
Авіакатастрофа Як-42 під Ярославлем
Пілот Олексій Островський, який раніше літав на Як-42, що розбився в Ярославлі, розповів про деякі особливості літака, які варто було враховувати екіпажу літака. За його словами, у літака була "передня центровка", і за рахунок цього він важчий, ніж інші повітряні судна, відривався від землі.

"У нього взагалі центровка була порожнього літака 46,3%. А у всіх 48-49%. Така передня центровочка у нього. У порожнього навіть. Він "ногу" відривав завжди передню через це дуже неохоче", - розповів льотчик в інтерв'ю "Російській службі новин".

В цілому, він не наважився робити будь-які однозначні висновки щодо причин авіакатастрофи. "Там треба дивитися, а чи літав напередодні літак? Ніхто не втручався? Ніхто не змінював контакти? Нічого там не зробили? От і все!" - Сказав він.

Як повідомили в Мінстрансі РФ, наразі розглядаються дві основні версії катастрофи Як-42 - технічна несправність літака і людський фактор. Слідів вибухівки на місці знайдено не було.

З неофіційних джерел стало відомо, що літак міг розбитися через заправку неякісним паливом.

Також у Мінтрансі не підтвердили версію про те, що літаку не вистачило злітно-посадкової смуги для розбігу.

Водночас джерело в комісії з розслідування причин аварії повідомило, що в якості версій авіакатастрофи розглядається відмова одного з двигунів, а також непрофесійні дії пілотів, які, незважаючи на виниклі проблеми, намагалися підняти літак у повітря.

За його словами, літак виїхав за межі злітно-посадочної смуги і проїхав по траві приблизно 400 метрів. "При цьому на газоні залишилися сліди тільки від задніх візків. Це свідчить про те, що пілоти намагалися підняти літак у повітря", - сказав він, давши зрозуміти, що в даному випадку пілоти повинні були зробити екстрене гальмування, але замість цього вони до останнього моменту намагалися підняти його в повітря.

При цьому довжина злітної смуги - 2750 метрів, і, на думку фахівців, цього б вистачило, щоб три рази підняти у повітря Як-42.

Тим часом експерти продовжують розслідування катастрофи Як-42. На місці трагедії водолази вже виявили обидва бортові самописці літака, які допоможуть пролити світло на причини катастрофи.

Нагадаємо, літак Як-42, на борту якого перебували хокеїсти ярославського "​​Локомотива", впав в районі населеного пункту Туношна під Ярославлем в середу о 16.05 мск (15:05 за Києвом), в 2,5 кілометрах на північний захід від аеропорту.

За попередніми даними МНС РФ, на борту було 45 людей - 37 пасажирів і вісім членів екіпажу. Двоє вижили і перебувають у важкому стані. Рятувальники вже виявили тіла всіх 43 загиблих.

Подробиці катастрофи літака з хокейною командою "Локомотив"  читайте у спецтемі ТСН.ua

Читайте також:

Сім’ям загиблих хокеїстів "Локомотива" виплатять по 82 тисячі доларів

Реконструкція авіакатастрофи, в якій розбився "Локомотив" (відео)

Троє загиблих хокеїстів "Локомотиву" були українцями

Всі російські команди готові відродити "Локомотив"

Хроніка авіакатастрофи в Росії, в якій загинув "Локомотив"

Світ 8 вересня, 2011, 10:39

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / ОС
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 8 вересня, 2011, 23:25 3025 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції