Командир аеробуса Air France проспав катастрофу, в якій загинули 228 людей

Уламки Airbus A330, знайдені в Атлантиці© AFP
Світ 23 травня, 2011, 17:48 4289
Додати до обраного
Експерти розшифрували "чорні скриньки" Airbus A330, що впав у Атлантичний океан в 2009 році: командира екіпажу не було в кабіні перед катастрофою.

Уламки Airbus A330 Air France
AFP
Експерти вивчають знайдені уламки Airbus A330 Air France
Стали відомі сенсаційні подробиці катастрофи літака Airbus A330 авіакомпанії Air France в 2009 році, який виконував рейс за маршрутом Ріо-де-Жанейро – Париж та впав в Атлантичному океані. Тоді загинули 228 людей.

Розшифровка даних нещодавно знайдених "чорних скриньок" літака засвідчила, що, коли виникли перші труднощі в польоті, командир лайнера був відсутній у кабіні. Це підтверджує припущення про те, що пілот міг спати, що загрожує серйозно зіпсувати репутацію Air France.

Записи розмови в кабіні пілота вказують, що 58-річний командир екіпажу Марк Дюбуа був відсутній у кабіні, коли літак увійшов у зону поганої погоди. Із записів випливає, що командир повернувся в кабіну після виникнення неполадок і дав вказівку менш досвідченим пілотам взяти на себе керування літаком, повідомив один з експертів, який займався розшифровкою.

Ця інформація, яку опублікували французькі ЗМІ, поки не підтверджена офіційно. Однак вона узгоджується із чутками про те, що під час нещасного випадку командир спав, про що раніше розповідали джерела в Air France.

За словами пілотів французької компанії, для команди, яка складається з трьох льотчиків, відпочинок одного з членів екіпажу регламентований. Тоді в рейсі були троє членів екіпажу.

Стаття регламенту "Присутність на посту пілота" передбачає, що "пілот може відлучитися для задоволення фізіологічних потреб". Стаття "Відпочинок" передбачає відпочинок одного з пілотів виключно на робочому посту під час польоту, зльоту і наближення до кінцевого пункту, а також те, що "одна перерва не повинна перевищувати 45 хвилин".

Жодна стаття окремо не передбачає перерви поза кабіною пілота, якщо на борту перебувають троє членів екіпажу. "Дозволено залишати пост для сну. Однак не можна робити цього в будь-який момент: на борту корабля капітан не піде спати під час бурі", - пояснив пілот Air France.

Літак, який виконував рейс №447, впав у Атлантичний океан 1 червня 2009 через чотири години після зльоту з Ріо-де-Жанейро.

Всі 228 людей, які були на борту, загинули. Уламки літака, в тому числі "чорні скриньки", вдалося знайти лише в квітні 2011 року приблизно за 1000 кілометрів на північний схід від бразильського узбережжя.

Раніше безпосередньою причиною загибелі літака вважали погодні умови: у той час як всі інші літаки обійшли атмосферний фронт, Airbus A330 влетів у нього, не змінюючи курсу. Як одну з причин аварії фахівці розглядали несправність датчиків швидкості "Піто".

Катастрофа Airbus A330 стала найбільшим інцидентом за всю 75-річну історію Air France.

Читайте також:

Виявлені уламки лайнера Air France, на борту якого загинули понад 200 людей

В аеробус з 500 пасажирами влучила блискавка (унікальне відео)

Літаки Air France розбиваються в чотири рази частіше за інших

Росія: у катастрофі під Смоленськом винен екіпаж Ту-154

Експерти розшифрували "чорні скриньки" Airbus A330

Світ 23 травня, 2011, 18:09

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Euromag / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 23 травня, 2011, 17:48 4289
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції