Панамагейт. Кремль вибачився за заяву Путіна про зв'язок німецької газети з американцями

© Reuters
Світ 15 квітня, 13:24 2157 3
Додати до обраного
Пєсков сказав, що не перевірив інформацію. 

Прес-секретар президента РФ Володимира Путіна вибачився за висловлювання Путіна про те, що німецька газета Suddeutsche Zeitung пов'язана з американським банком Goldman Sachs.

Як повідомляє "Інтерфакс", про це прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков у п'ятницю сказав журналістам. За словами Пєскова, це висловлювання стало наслідком помилки тих, хто готував президенту довідкові матеріали.

"Це, скоріше, наша помилка, скоріше, моя помилка, тих, хто готував щодо цього довідкові папери. Там дійсно була неперевірена інформація, зайвий раз не уточнили і надали її президенту в частині власників Suddeutsche Zeitung", - сказав він журналістам.

"Ми просимо вибачення у видання", - продовжив Пєсков.

США можуть розширити санкції проти Росії через офшорний скандал

ТСН. Підсумки дня 8 квітня, 00:02
Про це, з посиланням на власні джерела, повідомляє агентство "Bloomberg". У Вашингтоні начебто, вивчають документи панамських компаній, щоби встановити - хто допомагав Кремлю відмити два мільярди доларів, а далі, ймовірно, проти цих людей і компаній запровадять обмеження. Сам Путін прокоментував офшорний скандал лише через чотири дні.

Нагадаємо, Путін під час "прямої лінії" звернув увагу на те, що перші матеріали за підсумками розслідування "панамських архівів" з'явилися в Süddeutsche Zeitung. За даними російського президента, ця газета "входить в медійний холдинг, а цей медійний холдинг належить американській фінансової корпорації Goldman Sachs, тобто скрізь стирчать вуха замовників - вони стирчать, але навіть не червоніють", - говорив Путін. При цьому він визнав достовірність опублікованих матеріалів.

Газета Süddeutsche Zeitung спростувала заяву президента Росії Володимира Путіна. Виконавчий директор газети Стефан Хильшер підкреслив, що Süddeutsche Zeitung не належить американцям ні прямо, ні через посередників. Газету видає група Suddeutscher Verlag, яка сама належить холдингу Südwestdeutschen Medienholding (81,25%) і родині засновників газети (18,75 відсотка). Холдингом володіють Medien-Union GmbH і Gruppe Württembergischer Verleger, серед акціонерів яких немає американців.

Путін уперше прокоментував офшорний скандал

ТСН. 16:45 7 квітня, 17:11
На четвертий день "Панамагейту", що викрив численні схеми збагачення його близького друга, віолончеліста Ролдугіна, президент Росії назвав публікацію документів спробою, цитую: "розхитати ситуацію в Росії із середини". Путін заявив, автори публікацій поставили собі завдання зробити Росію слухнянішою. 

Неточність у словах Володимира Путіна була ще й у тому, що Süddeutsche Zeitung не публікувала матеріалів з "панамським архівів" першою. Насправді, матеріали про "панамський архів", у тому числі про офшори близького друга Володимира Путіна Сергія Ролдугіна, вийшли у виданнях по всьому світу одночасно 3 квітня.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Інтерфакс / КМ
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 15 квітня, 13:24 2157 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції