Лондонську поліцію запідозрили в отриманні хабарів від журналістів

Світ 12 липня, 2009, 12:09 445
Додати до обраного
Парламентарі підозрюють, що журналісти з корпорації News Corporation платили за прослуховування телефонів відомих людей поліцейським.

Парламентський комітет у внутрішніх справах британської Палати общин має намір ініціювати розслідування відносно лондонської поліції.

Парламентарі підозрюють поліцейських в отриманні хабарів від журналістів британських таблоїдів за організацію прослуховування телефонів відомих людей.

Депутати вирішили провести перевірку після того, як лондонська поліція відмовилася від повторного розслідування скандалу з прослуховуванням телефонів журналістом News of the World Клайвом Гудманом. Як підозрюють в парламенті, відмова поліції могла бути пов'язаний з тим, що в результаті такого розслідування з'ясувалися б факти отримання хабарів поліцейськими.

Клайв Гудман був визнаний винним в прослуховуванні телефону принца Чарльза в січні 2007 року. Журналіст одержав чотири місяці в'язниці, а головний редактор News of the World через скандал був змушений звільнитися.

Розвиток скандалу дала публікація в номері газети The Guardian від 9 липня 2009 року, де стверджувалося, що британські таблоїди, що належать News Corporation Руперта Мердока (News of the World і The Sun), прослуховують телефони знаменитостей регулярно. Крім того, корпорацію звинуватили у виплаті компенсацій жертвам прослушки за мовчання.

Представники News Corporation відкинули всі звинувачення, проте ситуацією зацікавилися в Палаті общин. Зміст телефонних розмов журналісти дізнавалися від найнятих ними приватних детективів; як підозрюють в парламенті, ті в свою чергу могли платити поліцейським за прослуховування цих розмов.

Рішення про проведення розслідування повинне бути ухвалене главою комітету у внутрішніх справах Палати общин у вівторок, 14 липня.

Це вже не перший скандал навколо News of the World. У 2007 році головний редактор цього таблоїду Клайв Гудмен був засуджений до чотирьох місяців в'язниці за незаконне прослуховування телефонів членів королівської родини. Тоді він заявив, що діяв без відома інших редакторів і журналістів, і покарання торкнулося тільки його. Тепер воно може зачепити весь колектив таблоїду.

Читайте також:

Медіамагнат Руперт Мердок заплатив за мовчання жертвам папарацці

Охорона Букінгемського палацу грала у покер та продавала порнографію

РНБО порадила українським ЗМІ не транслювати "іноземну брехню"

"Вікіпедія" пошила в дурні найбільші світові ЗМІ

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / Д. Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 12 липня, 2009, 12:09 445
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції