"Made in Cnina" стане еталоном якості

В п'ятницю, 24 серпня, влада Китаю оголосила про початок кампанії боротьби з неякісною експортною продукцією.

В п'ятницю, 24 серпня, влада Китаю оголосила про початок кампанії боротьби з неякісною експортною продукцією.

Кампанія, яка триватиме як мінімум до кінця поточного року, покликана повернути довіру до марки "зроблено в Китаї", повідомила віце-прем'єр країни У І.

Влада вважає, що головна причина "небезпеки" китайських товарів - поганий рівень інспекції і контролю за виробничими підприємствами з боку відповідних органів.

Made in China
Через свою низьку якість китайська продукція часто стає предметом насмішок
Тому, за словами віце-прем'єра, китайський уряд представив органам нагляду і контролю за якістю продукції список вимог, що включає виконання 8 конкретних інструкцій і 20 спеціальних завдань, які повинні бути прийняті на озброєння і виконані до кінця 2007 року.

Нагадаємо, в останні місяці експортні товари з Китаю неодноразово визнавалися низькоякісними і такими, що представляють загрозу для споживачів, в результаті декілька держав відкликали китайську продукцію зі своїх ринків, а в США із цього приводу взагалі розгорівся сильний скандал.

Проте Китай все ж таки не втрачає надії стати третім за розміром ринком експорту США.

Напередодні заступник міністра комерції КНР Гао Хучен заявив, що його країна впродовж останніх п'ять років є найбільш швидкорослим ринком експорту США. Разом з тим він визнав, що з розвитком двосторонньої співпраці з'являються і "нові проблеми".

Він, зокрема, нагадав про порушення в США антидемпінгових розслідувань проти низки китайських товарів, зокрема паперу, сталевих труб і шин. "В даний час в центрі уваги в США знаходяться проблеми якості вироблених в Китаї товарів", - констатував чиновник.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: