МАК: Система попередження зіткнення із землею на літаку Качинського була справною

МАК: Система попередження зіткнення із землею на літаку Качинського була справною
Світ 8 червня, 2010, 13:02 1325 2
Додати до обраного
У результаті проведеного дослідження з приводу авіакатастрофи Ту-154, встановлено, що дане устаткування у польоті 10 квітня було справним і забезпечувало екіпаж і системи літака необхідною інформацією.

Система попередження зіткнення із землею (TAWS) та бортові комп'ютери, встановлені на польському літаку Ту-154, що розбився 10 квітня під Смоленськом, були справні.

Про це повідомив у вівторок, 8 червня, Міждержавний авіаційний комітет (МАК).

Фахівці МАК завершили аналіз матеріалів попереднього звіту фірми Universal Avionics Systems Corporation (UASC) про дослідження інформації бортової системи попередження зіткнення із землею (TAWS - Terrain Avoidance Warning System) та бортових комп'ютерів (FMS UNS-1D), встановлених на літаку.

"У результаті проведеного дослідження, яке було розпочато 4 травня 2010 в лабораторії дослідного центру компанії UASC в Редмонді (США, штат Вашингтон), встановлено, що дане устаткування у польоті 10 квітня було справним і забезпечувало екіпаж і системи літака необхідною інформацією", - йдеться в повідомленні МАК.

Крім того, технічна комісія МАК провела додаткову експертну льотну оцінку дій екіпажу польського літака при заході на посадку.

Як йдеться у повідомленні, оцінку було зроблено на основі аналізу запису параметрів польоту, отриманих у результаті розшифровки параметричного бортового аварійного самописця, записів переговорів членів екіпажу в кабіні літака і з диспетчерами служб управління повітряним рухом, матеріалів льотної підкомісії.

Нагадаємо, Міждержавний авіаційний комітет завершив розшифровку бортових самописців польського Ту-154 19 травня. У МАК відкинули теракт, вибух або пожежу як одну з причин авіакатастрофи.

1 червня стенограму записів чорних ящиків президентського літака було оприлюднено на сайті міністерства внутрішніх справ і адміністрації Польщі. Як повідомлялося, із записів випливає, що екіпажу повідомили про неможливість посадки в Смоленську ще за 15 хвилин до падіння літака. Крім того, пілоти не реагували на сигнали системи раннього попередження про наближення до землі (системи TAWS).

Напередодні, 7 червня, польська газета DziennikGazetaPrawna повідомила, що диспетчер військового аеродрому в Смоленську міг надати екіпажу літака Ту-154, що розбився, неправильні дані про траєкторію його посадки.

Польський літак ТУ-154 розбився під Смоленськом 10 квітня. На борту літака був президент Польщі Лех Качинський. Польський лідер разом з офіційною делегацією летів до Катині для участі в меморіальних заходах. На борту перебували 96 осіб: 88 пасажирів і восьмеро членів екіпажу. У результаті авіакатастрофи не вижив ніхто.

Читайте також:

Польща підозрює, що диспетчер надав екіпажу літака Качинського неправильні дані

Ту-154 розбився через нерішучість Качинського і "аноніма" в кабіні пілотів

Польський експерт заявив про підміну стенограми з літака Качинського

Польська влада повірила російській версії катастрофи літака Качинського

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 8 червня, 2010, 13:02 1325 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції