Медіамагнат Руперт Мердок заплатив за мовчання жертвам папарацці

Медіамагнат Руперт Мердок© London Evening Standart
Світ 9 липня, 2009, 17:50 1079
Додати до обраного
В Британії спалахнув скандал навколо "жовтої преси": низку таблоїдів звинувачують в прослуховуванні телефонів відомих людей.

Корпорація медіамагната Руперта Мердока, яка володіє кількома британськими таблоїдами, була змушена заплатити понад мільйон фунтів стерлінгів (більше 1,6 млн доларів) людям, за якими незаконно слідкували папарацці.

Як з'ясувало видання The Guardian, йдеться щонайменше про три позови, подані проти журналістів The Sun та News of the World.

Остання газета особливо "відзначилася": її звинувачують в організації незаконних прослуховувань телефонів зірок, політиків та інших публічних людей. А раніше журналісти News of the World проникли навіть в гараж королеви.

Мердоку вдалося владнати справи щодо звинувачень журналістів в протизаконних діях за умови, що до суду позови не дійдуть.

Проте інформацію про це з посиланням на високопоставлені джерела опублікувала The Guardian. Газета пише, що News of the World користувався послугами приватних детективів, які в гонитві за ексклюзивними матеріалами для своїх працедавців слідкували за публічними людьми, різними способами діставали про них конфіденційну інформацію.

Таким чином, газетярі "діставали незаконний доступ до інформації приватного характеру, включаючи відомості про податки, номери свідоцтв про соціальне страхування, виписки з банківських рахунків".

Крім того, папарацці за допомогою спеціальної апаратури прослуховували телефони тисяч людей.

Цим повідомленням вже зацікавилася британська влада. У четвер, 9 липня, парламентарії заявили, що керівництво Мердока News Corporation (саме туди входить News of the World) має публічно прокоментувати повідомлення про незаконне прослуховування публічних осіб.

Це вже не перший скандал навколо News of the World. У 2007 році головний редактор цього таблоїду Клайв Гудмен був засуджений до чотирьох місяців в'язниці за незаконне прослуховування телефонів членів королівської родини. Тоді він заявив, що діяв без відома інших редакторів і журналістів, і покарання торкнулося тільки його. Тепер воно може зачепити весь колектив таблоїду.

Читайте також:

Британська преса зробила Черновецького веселим педофілом

Шофер Єлизавети II продав секрети королеви

Опубліковані провокаційні фото з "інтимних" вечірок Берлусконі

Bild спростував інформацію про п'яного сина Луценка

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Infox.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 9 липня, 2009, 17:50 1079
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції