Мільйонери навперебій змагаються, у кого крутіша яхта

Мільйонери навперебій змагаються, у кого крутіша яхта

Своїми мегаяхти мільйонери демонструють статус і статки. / Фото: ari.ru

Дев'ять з десяти найбільших суден світу належать арабським і російським мільярдерам.

Товстосуми з країн СНД і Близького Сходу змагаються, у кого більш розкішна яхта. Мільйонери таким чином демонструють свій статус і товщину гаманця.

При цьому, на сьогоднішній день найактивнішими учасниками гонки за дорогими яхтами є вихідці з пострадянського простору і арабські мільйонери, пише "Корреспондент".

Так, за останніми даними щорічного дослідження The Super Yachting Index, 169 розкішних яхт найбільші судна у 2012 році отримали замовники з ОАЕ (в середньому - 60,6 м) і Росії (57,7 м). А от частка новоспечених судновласників преміум-класу зі Східної Європи, Близького Сходу і Азії становила загалом 45%.

Лідером перегонів найдовших приватних яхт зовсім недавно став президент ОАЕ шейх Халіфа бін Зайед аль-Нахайян, якому належить 180-метрове судно Azzam.

Це судно вартістю близько $ 600 млн обігнало 162-метрову яхту Eclipse російського бізнесмена Романа Абрамовича, який досі утримував лідерські позиції в світі мегаяхт.

За словами Франческо Карбоні, віце-голови і директора з продажу компанії The Italian Sea Group, що об'єднує декілька верфей в Італії, розкішні судна допомагають їхнім власникам демонструвати своє місце в суспільстві.

"Супер'яхти залишаються ключовим символом статусу. Немає, мабуть, жодної подібної "іграшки" або іншого предмета розкоші, який міг би в цьому сенсі зрівнятися з яхтою", - пояснює Карбоні.

Купівля мегаяхт для товстосумів, як правило, є фінальним придбанням, наступним навіть після покупки особистого літака, каже Сергій Добросердов, директор Nakhimov.

За його словами, володіючи нерухомістю в Лондоні, Монако, Швейцарії та США, пострадянські власники яхт ведуть такий же спосіб життя, що і європейські мільйонери, однак вони все ж більше шукають максимального самовираження у власній яхті.

"Ми (клієнти з країн СНД) хочемо мати найбільш просунуті, найбільш передові човни, прискіпливо ставимося до дизайну, кращих технічних новинок, - розповідає директор Nakhimov. - Звичайного човна для наших мало".

Приміром, російський мільярдер Роман Абрамович змінює свої мегаяхти як рукавички. Так, після 113-метрової Le Grand Bleu, 86-метрової Ecstasea, 115-метрової Pelorus і Luna, інтер'єр і конструкцію кожної з яких називали витвором мистецтва, в 2009 році російський бізнесмен обзавівся 162-метровою Eclipse.

Раніше саме вона була найдовшою яхтою у світі. Судно вражає своєю оснащеністю - крім традиційних розваг для гостей, серед яких кінозал, 16-метровий басейн та субмарина, дев'ятипалубна Eclipse обладнана куленепробивним склом і власною протиракетною системою.

У цілому власниками розкішних яхт, у тому числі росіянами і арабами, рухають бажання похизуватись, добре провести час і насолодитися своїми статками, вважає Штефан Штубе, судовий експерт і яхт-менеджер німецької компанії Stefan Zucker & Partner GmbH.

Варто зазначити, що на розкішних суднах існують свої негласні правила. Так, серед членів екіпажу (зазвичай їх налічується від 12-14 осіб для 60-метрової яхти до 70 членів персоналу на Eclipse Абрамовича) головним вважається зовсім не капітан, а шеф-кухар. Крім того, одна зі стюардес обов'язково повинна володіти технікою масажу, а матрос - сертифікатом сек'юріті, щоб супроводжувати господаря під час сухопутних вилазок.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українські багатії почали купувати більше елітних машин.

Повʼязані теми:

Наступна публікація