На російському телебаченні відмовилися показувати жорстокі ролики ДАІ

Короткометражні сюжети, котрі повинні підвищити свідомість водіїв, не захотіли транслювати через реалістичну жорстокість.

Федеральні канали Росії відмовилися транслювати соціальну рекламу, підготовлену департаментом з безпеки дорожнього руху МВС РФ і Спілкою кіноіндустрії Росії. Матеріал здався телевізійникам занадто жорстоким.

Наприклад, в одному з роликів зображено вечір у звичайній квартирі. Батько родини одягнув пальто, цілує на прощання дружину, дочку. Виходить у вікно і падає на асфальт. Фінальний слоган: зіткнення на швидкості 50 км. на годину - те ж саме, що випасти з десятого поверху.

Один з роликів називається "Щасливчик". Парубок з дівчиною їдуть в машині. Він веде. Відвернувся. "КАМАЗ" врізався в бік. "Йому пощастило - він загинув одразу", - згадує паралізована дівчина, яку мама котить по набережній в інвалідній колясці.

Подібна соціальна реклама на Заході давно вже вважається нормою. Режисер нової серії роликів француз Ерік Іфірган визнає, що російські ролики жорсткіші, ніж, наприклад, італійські, які він знімав також по темі безпеки на дорогах. Він також відзначає, що жорстокість в нових роликах не є самоціллю, а лише засобом виразити потрібну емоцію і, врешті-решт, досягти необхідного результату - знизити смертність у ДТП.

В той же час, Фредерік Бегбедер сказав, що в порівнянні з британськими роликами з їх натуралістичним хрустом кісток, що ламаються, російські ролики виглядають досить м'якими.

У департаменті безпеки дорожнього руху РФ вважають, що, вибравши такий шлях агітації за підвищення дисципліни на дорогах, зробили правильно. Жорстокість даної відеопродукції виправдана.

Російські ДАІшники готові співробітничати і з невеликими телекомпаніями. Наразі всі сюжети направлені до комітету з друку Смольного з проханням обговорити на рівні уряду міста можливість показу таких короткометражок для ширших мас і сприяти в переговорах з федеральними телеканалами. У інших регіонах також ведеться листування з представниками дирекцій місцевих мовлень.

Читайте також:

Як уникати фотозасідок ДАІ

На Хмельниччині п’яний водій ледь не зарізав ДАІшника

За 3 місяці ДАІ Києва виписала штрафів на 59 млн

Львівська ДАІ роздавала жінкам-водіям торти

Мотиваційні ролики ДАІ

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: