Настоянка глоду і парфумерні лосьйони зайняли п'яту частину від алкогольного ринку Росії

За словами віце-прем'єра РФ, ринок алкогольних сурогатів розвивається дуже динамічно.

Ліки, у яких міститься спирт і парфумерні лосьйони, уживані росіянами не за призначенням, займають до 20 відсотків алкогольного ринку РФ.

Про це заявив віце-прем'єр Олександр Хлопонін, передає Rambler News Service.

За його словами, проблема споживання росіянами спиртовмісних рідин подвійного призначення залишається невирішеною вже більше шести років.

"Це не тільки уживані не за медичним призначенням спиртовмісні лікарські засоби, такі як настоянки глоду і шипшини, але і спиртовмісна парфумерно-косметична продукція ― так звані лосьйони "Огірковий", "Кропива" та інші", — зазначив він.

Хлопонін також повідомив, що ринок алкогольних сурогатів розвивається дуже динамічно, і швидкість оновлення асортименту починає насторожувати. У продажу також є харчова добавка-ароматизатор "Коньяк", яка продається через торгові автомати і в інтернеті.

"Це називається бізнесом "під ключ", що гарантує прибуток в найкоротші терміни. Мені подобається їх гасло: "Нам криза як вітер у вітрила"" ― говорить віце-прем'єр.

Нагадаємо, у російському місті Калуга на перетині Грабцевського шосе і вулиці Моторної на стіні торгового дому "Мрія" встановили автомат з продажу настоянки глоду "Боярка". На флаконах написано "Лосьйон косметичний", проте місцеві жителі розповідають, що у них саме настоянка, яка є лікарським препаратом. Також вона користується попитом серед любителів випити.

Також варто відзначити, що 25 листопада Мінфін Росії запропонував прирівняти настоянку глоду до алкогольної продукції і включити її в Єдину державну автоматизовану інформаційну систему. Щорічно росіяни купують близько 15 мільйонів декалітрів (в перерахунку на горілку) настоянки глоду.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: