НАТО розкритикувало сюжет про вигадане вбивство Саакашвілі

НАТО розкритикувало сюжет про вигадане вбивство Саакашвілі© Архів
Світ 24 березня, 2010, 17:47 887
Додати до обраного
У Північноатлантичному альянсі повідомили, що телерепортаж про вторгнення Росії до Греції не може розглядатися НАТО в якості позитивного.

Офіційний представник НАТО Джеймс Аппатурай (James Appathurai) назвав показаний у середині березня грузинською телекомпанією "Імеді" телерепортаж про нібито агресії Росії проти Грузії "немудрим" і "шкідливим".

"Цей телерепортаж не може розглядатися НАТО в якості позитивного", - заявив представник Північноатлантичного альянсу.

Про те, як НАТО оцінює сюжет "Імеді", Аппатурай повідомив напередодні запланованої на 25 березня зустрічі між генеральним секретарем організації Андерсом Фог Расмуссеном і президентом Грузії Михайлом Саакашвілі.

Телесюжет про здійснення теракту проти глави Південної Осетії Едуарда Кокойти, загибелі президента Михайла Саакашвілі, вторгнення російських військ на територію Грузії і створення народного уряду на чолі з Ніно Бурджанадзе був показаний в ефірі "Імеді" 13 березня. Мова йшла про вигадані події, але відповідне попередження було зроблено лише на початку і в кінці програми.

Попередження багато глядачів не помітили, у країні почалася паніка, а дві людини незабаром після перегляду сюжету померли від серцевого нападу та інсульту, викликаних стрибком тиску.

Раніше із засудженням репортажу "Імеді" виступили багато російських політиків, у тому числі голова думського комітету з міжнародних справ Костянтин Косачов і постпред Росії при НАТО Дмитро Рогозін. Незабаром після виходу сюжету вибачень від телеканалу зажадали посли Франції і Великобританії, чиї виступи були показані в рамках програми.

15 березня видавничий дім "Ньюс медіа-Рус", який керує порталом LifeNews.Ru, а також випускає газети "Твій день", "Життя" та журнал "Жара", оголосив про намір подати на "Імеді" до суду. Юристи компанії стверджували, що для створення скандального сюжету "Імеді" використовував відеоматеріали видавничого дому без відповідного дозволу.

20 березня "Імеді" розповсюдив офіційну заяву, в якій вибачився перед громадськістю за "недостовірний репортаж".

Читайте також:

Після сюжету про напад Росії померли двоє громадян Грузії

Паніка в Грузії: ТБ повідомило про вторгнення Росії та вбивство Саакашвілі

Саакашвілі звинуватили у замовленні "російського вторгнення"

Комісія з комунікацій зобов'язала "Імеді" вибачитися за "спецрепортаж"

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 24 березня, 2010, 17:47 887
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції