Найпопулярніший таблоїд Британії закрився зі скандалом

Скандальний таблоїд Руперта Мердока припинив існування© AFP
Світ 10 липня, 2011, 15:07 1762
Додати до обраного
Закриття News of the World - одна з головних тем світових ЗМІ. Вийшов останній номер газети, журналістів якої викрили у незаконному прослуховуванні.

У Великобританії в неділю, 10 липня, надійшов у продаж останній номер газети Руперта Мердока News Of The World.

Видання закрилося після скандалу з незаконним прослуховуванням телефонних розмов знаменитостей, зокрема членів королівської сім'ї. За деякими даними, в результаті незаконних дій редакції постраждали десятки тисяч британців.

"Ми ще раз приносимо свої вибачення. Нас зрадили співробітники, яким ми довіряли, і в результаті газета підвела наших читачів", - заявив Руперт Мердок.

На обкладинці номера – "Дякуємо і до побачення", на тлі численних обкладинок колишніх випусків з великими заголовками про знаменитостей, скандали, секс, про все, що цікавить масового читача.

Історія газети ведеться з 1843 року, хоча формат таблоїду, звичайно, прийшов до видання набагато пізніше.

News Of The World належить безліч скандальних сенсацій - від фотографій принца Гаррі, який на думку оглядачів, п'є і вживає наркотики, до публічного висвітлення зради Девіда Бекхема його дружині Вікторії з власної асистенткою.

Виявилося, що народження цих сенсацій досить сумнівне - через незаконне прослуховування.

В результаті керівництво газети вирішило, що закрити видання буде дешевше, ніж відбиватися від численних судових позовів.

Останній номер News Of The World
AFP
Останній номер News Of The World
Останній номер готували всі співробітники газети. Що характерно, редакційна стаття вийшла на третій шпальті, яка практично у всіх поважаючих себе таблоїдів зарезервована під фотографії оголених дівчат.

Найбільше матеріалів - про саму газеті, але знайшлося місце і для поточних подій - розповідь про "медовий місяць" Кейт Мосс і Джеймі Хінс і фотографії Гвінет Пелтроу на пляжі.

Тим часом, відомий медіа магнат Руперт Мердок направляється в Лондон - не тільки попрощатися з однією зі своїх багатотиражок, а й провести переговори про купівлю контрольного пакета акцій холдингу, якому належить відомий телеканал Sky News.

Видавці вирішили зробити останній номер газети безкоштовним, його можна прочитати на офіційному сайті видання. Утім, невдовзі інтернет-сайт таблоїду також припинить свою роботу. Як повідомляється, передплатникам повернуть їхні гроші назад.

Проти колишніх співробітників News of the World розпочато два розслідування. Скотланд-Ярд затримав трьох журналістів, а також приватного детектива, який проводив для таблоїду розслідування.

У справі проходить і колишній радник британського прем'єра Девіда Кемерона - Енді Коулсон - свого часу він працював головним редактором видання. Днями його допитали й випустили під заставу. За законами Сполученого Королівства, якщо вина підозрюваних буде доведена, їм загрожує до семи років в'язниці. Експерти не виключають, що у справі News of the World з'являться нові фігуранти.

Читайте також:

Медіамагнат Руперт Мердок заплатив за мовчання жертвам папарацці

Британський медіамагнат закриває відомий таблоїд через скандал

Королева Швеції отримала травму, тікаючи від папараці

Рідкісні ФОТО британської королівської сім'ї тепер в соціальній мережі

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами BBC / Эхо Москвы / Вести / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 10 липня, 2011, 15:07 1762
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції