Названа причина аварії аеробуса А330 над Атлантикою

Аеробус авіакомпанії Air France розбився через несправність датчиків швидкості. Профспілка льотчиків впевнена, що аварії можна було б уникнути.

Причиною катастрофи Airbus A330, що виконував рейс 1 червня Ріо-де-Жанейро - Париж, була несправність датчиків швидкості, а самої трагедії можна було уникнути.

Про це повідомило французьке видання Journal du Dimanche з посиланням на результати розслідування, проведеного професійними пілотами для профспілки льотчиків авіакомпанії Air France.

Лайнер Airbus A330, що виконував рейс Air France з Ріо-де-Жанейро в Париж, розбився над Атлантикою 1 червня, на його борту знаходилися 228 людей. Фахівцям вдалося витягти з океану 50 тіл загиблих і частину уламків літака, бортові самописці не знайдені досі.

Перед катастрофою з борту літака були отримані повідомлення про численні поломки. Зокрема, не відповідали один одному дані про швидкість, показані одночасно різними приладами, а системи автоматичного керування літаком вийшли з ладу.

Обставини краху лайнера вивчає не тільки Бюро з розслідування авіакатастроф (BEA), але й суд. Профспілка пілотів Air France виступила позивачем у цій справі і в найближчі дні представить судовим слідчим доповідь двох колишніх пілотів: голови профспілки Air France, у минулому командира екіпажа Airbus A320 Жерара Арну і командира екіпажа Airbus A330 Анрі Марні-Корню.

На думку авторів доповіді, основною причиною катастрофи стала несправність датчиків швидкості - зондів "Піто". Спираючись на документальні свідчення, вони вказують на "недбалість", без якої катастрофи, "поза сумнівом, можна було б уникнути".

"Одної причини для такої події недостатньо. Але є безперечна істина, на якій необхідно наполягати: без поломки зондів" Піто "катастрофи б не відбулося", - заявив Арну.

Колишні пілоти вважають, що відповідальність різною мірою лежить на виробнику - концерні Airbus, авіакомпанії Air France, на Бюро з розслідування авіакатастроф (BEA), Управлінні цивільної авіації (DGAC) і Європейському агентстві з авіабезпеки.

Відповідно до внутрішнього повідомлення, яке в червні надійшло пілотам, Air France з травня 2008 по березень 2009 року дев'ять разів стикалася з обмерзанням зондів "Піто", причому у восьми випадках це були дальньомагістральні літаки A340 та A330.

Колишні пілоти мають намір спростувати твердження, що "без чорних скриньок ми ніколи не дізнаємося, що сталося, і що нам слід забути наших загиблих товаришів на дні океану".

За словами Марні-Корнюса, Бюро з розслідування авіакатастроф віддає перевагу "тому, що відбувається в кабіні пілота, на шкоду іншим чинникам".

Нагадаємо, 11 липня французькі пошукачі

припинили "акустичний" пошук самописців

з літака Air France, що розбився в південній Атлантиці.

31 серпня голова бюро розслідування авіакатастроф (BEA) Поль-Луї Арсланян повідомив, що французькі фахівці восени почнуть третій етап пошуків "чорних скриньок".

Читайте також:

Airbus може відмовитися від "чорних скринь"

Франція відновить пошуки "чорних скриньок" аеробусу А330

Літаки Air France розбиваються в чотири рази частіше за інших

"Чорні скриньки" А330 припинили шукати

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: