Німецьких журналістів звинуватили в образі честі громадян Китаю

Китайський дипломат зазначив, що у випадку, коли в Німеччині не звернуть на це увагу і продовжать далі погано писати про КНР, німецько-китайські відносини можуть зіпсуватися.

Китайські дипломати та офіційні ЗМІ розкритикували німецьких журналістів за те, що вони дають негативну картину подій в Китаї і "ображають почуття китайців", повідомляє Spiegel.

Особливе невдоволення влади Китаю викликав показаний по Другому каналу німецького телебачення (ZDF) репортаж одного із співробітників гумористичної редакції Spiegel Мартіна Зоннеборна із щорічної книжкової ярмарки у Франкфурті.

Зоннеборн зробив сатиричний репортаж, в якому, використовуючи той факт, що багато хто з прибулих на виставку китайців не знали німецької, запитував їх про становище з правами людини в Китаї, а потім сам же "перекладав" мовчання розгублених співрозмовників, супроводжуючи їх колючими коментарями.

В офіційному друкованому органі китайської комуністичної партії Global Times репортаж Зоннеборна назвали "підлим і вульгарним", проте, як відзначає Spiegel, в КНР вважали за краще не згадувати, або просто випустили з уваги, що мова йшла не про серйозний, а про розважальний репортаж.

У Global Times заявили, що ZDF і раніше неправильно перекладав або спотворював слова своїх китайських співрозмовників. Зокрема, німецькі тележурналісти нібито неправильно переклали промову керівника КПК Ху Цзіньтао під час параду, приуроченого до 60-річчя з дня заснування КНР, що, як відзначили в Global Times, викликало "глибоке обурення" китайців, що проживають у Німеччині.

Гостре невдоволення Global Times також викликала стаття Spiegel про затримання в Німеччині китайського шпигуна, у завдання якого входило стеження за іммігрантами-уйгурами у ФРН, які виступають за надання незалежності населеному переважно мусульманами Синьцзян-Уйгурському автономному району від Китаю. Офіційні китайські ЗМІ назвали статтю фальшивкою.

Зі свого боку журналіст ZDF в Китаї Йоханнес Ханоя, якому ледве вдалося домогтися продовження акредитації, завив, що своїми необгрунтованими звинуваченнями на адресу німецьких журналістів Global Times та інші урядові видання свідомо дискредитують німецькі ЗМІ в очах китайців і перетворюють їх на ворога .

Spiegel тим часом зазначає, що наступ Китаю на зарубіжні, зокрема, німецькі ЗМІ є реакцією китайської влади на торішню невдачу своєї PR-акції з подорожжю Олімпійського вогню по всьому світу, яка супроводжувалася масовими протестами на європейських етапах і ледь не було зірваною.

Колишній посол КНР в Берліні Мей Чжаожун заявив, що з приходом до влади Ангели Меркель німецькі журналісти взагалі стали більш негативно писати про Китай. Публікації в німецьких ЗМІ, за його словами, сприяють зростанню забобонів, найчастіше є деструктивними. Дипломат зазначив, що якщо в Німеччині не звернуть на це увагу і продовжать далі погано писати про КНР, німецько-китайські відносини можуть зіпсуватися.

Читайте також:

Китаєць погрожував підірвати ресторан за допомогою сосисок

У Китаї стратять наймолодшу мільйонерку

У Китаї розстріли замінять смертельними ін'єкціями

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: