Пілоти Air France відмовляються літати на аеробусах A-330

Air France, аеробус А330-200
Світ 9 червня, 2009, 12:58 3029
Додати до обраного
Профспілка пілотів Air France заявила, що на всіх аеробусах необхідно замінити датчики швидкості. Інакше можливі нові катастрофи.

Пілоти французької авіакомпанії Air France погрожують припинити літати на авіалайнерах A-330, в яких не замінені датчики швидкості (так звана "трубка Піто"). Саме з несправністю цього приладу пов'язують нещодавню катастрофу літака над Атлантикою.

Члени профспілки заявили, що "існує реальний ризик втрати контролю над лайнером" у разі відмови приймачів повітряного тиску. Після цього керівництво Air France оголосило про створення "календаря заміни" приладів. Як запевняють в компанії, це буде зроблено найближчими днями.

Раніше в Air France визнали, що програма із заміни пристроїв була введена 27 квітня і що подібні інциденти траплялися з травня 2008 року.

Ще у вересні 2007 року виробник авіалайнерів Airbus рекомендував авіакомпаніям замінити трубки Піто на літаках A-320, A-330 і A-340. Рекомендація, проте, не була обов'язковою.

З 1995 року реєструвалися безліч "дрібних" інцидентів, пов'язаних з неполадками в роботі датчиків швидкості на лайнерах A-330 і A-340. Як пише Figaro, в 2001 році головне управління цивільної авіації Франції після "серії аномальних випадків" зобов'язало авіакомпанії провести заміну датчиків, погрожуючи інакше визнати літаки непридатними.

Попри це, Європейське агентство з авіаційної безпеки (AESA), відповідальне за сертифікацію лайнерів, не продублювало директиву французького управління цивільної авіації. І випадки відмови приладів, без людських жертв, фіксувалися і надалі.

1 червня в аварію потрапив літак A-330 компанії Air France, який прямував за маршрутом Ріо-де-Жанейро – Париж. Літак з 216 пасажирами та 12 членами екіпажу впав в Атлантичний океан. Рятувальники вже підняли тіла 24 жертв авіакатастрофи. Пошуки інших тривають.

Комісія з розслідування причин катастрофи однією з основних вважає версію, що незадовго до аварії у літака в зоні турбулентності відмовили датчики швидкості.

Наразі у світі літають 600 лайнерів A-330, ще на 400 літаків даного типу в Airbus поступили замовлення.

Читайте також:

В Атлантиці знайдено тіла 24 загиблих та хвіст літака Air France

Перед катастрофою літак Air France передав 24 сигнали про несправності

"Боїнг" в Нідерландах впав через несправний альтиметр

Літак прем'єра Македонії зламався на висоті 6 тисяч метрів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Infox.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 9 червня, 2009, 12:58 3029
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції