Пілоти Air France відмовляються літати на аеробусах A-330

Профспілка пілотів Air France заявила, що на всіх аеробусах необхідно замінити датчики швидкості. Інакше можливі нові катастрофи.

Пілоти французької авіакомпанії Air France погрожують припинити літати на авіалайнерах A-330, в яких не замінені датчики швидкості (так звана "трубка Піто"). Саме з несправністю цього приладу пов'язують нещодавню катастрофу літака над Атлантикою.

Члени профспілки заявили, що "існує реальний ризик втрати контролю над лайнером" у разі відмови приймачів повітряного тиску. Після цього керівництво Air France оголосило про створення "календаря заміни" приладів. Як запевняють в компанії, це буде зроблено найближчими днями.

Раніше в Air France визнали, що програма із заміни пристроїв була введена 27 квітня і що подібні інциденти траплялися з травня 2008 року.

Ще у вересні 2007 року виробник авіалайнерів Airbus рекомендував авіакомпаніям замінити трубки Піто на літаках A-320, A-330 і A-340. Рекомендація, проте, не була обов'язковою.

З 1995 року реєструвалися безліч "дрібних" інцидентів, пов'язаних з неполадками в роботі датчиків швидкості на лайнерах A-330 і A-340. Як пише Figaro, в 2001 році головне управління цивільної авіації Франції після "серії аномальних випадків" зобов'язало авіакомпанії провести заміну датчиків, погрожуючи інакше визнати літаки непридатними.

Попри це, Європейське агентство з авіаційної безпеки (AESA), відповідальне за сертифікацію лайнерів, не продублювало директиву французького управління цивільної авіації. І випадки відмови приладів, без людських жертв, фіксувалися і надалі.

1 червня в аварію потрапив літак A-330 компанії Air France, який прямував за маршрутом Ріо-де-Жанейро – Париж. Літак з 216 пасажирами та 12 членами екіпажу впав в Атлантичний океан. Рятувальники вже підняли тіла 24 жертв авіакатастрофи. Пошуки інших тривають.

Комісія з розслідування причин катастрофи однією з основних вважає версію, що незадовго до аварії у літака в зоні турбулентності відмовили датчики швидкості.

Наразі у світі літають 600 лайнерів A-330, ще на 400 літаків даного типу в Airbus поступили замовлення.

Читайте також:

В Атлантиці знайдено тіла 24 загиблих та хвіст літака Air France

Перед катастрофою літак Air France передав 24 сигнали про несправності

"Боїнг" в Нідерландах впав через несправний альтиметр

Літак прем'єра Македонії зламався на висоті 6 тисяч метрів

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: