Пілотів літака Качинського повідомили про неможливість посадки за 15 хвилин до катастрофи

Розшифровка "чорних скриньок" з Ту-154 показала, що диспетчер повідомив про неможливість посадки в Смоленську за 15 хвилин до катастрофи літака.

Стенограма записів бортових самописців Ту-154, на якому летів Лех Качинський, свідчить, що екіпажу повідомили про неможливість посадки в Смоленську ще за 15 хвилин до падіння літака.

"Умов для посадки немає", - заявив тоді диспетчер аеродрому польському екіпажу.

Командир екіпажу літака Аркадіуш Протасюк відповів: "Спасибі, якщо можна, ми спробуємо зайти на посадку, але якщо не буде погоди, то ми підемо на друге коло". Далі Протасюк сказав: "Спробуємо сісти, зробимо один спуск, але, здається, нічого не вийде".

"Значить, у нас проблема", - записав звуковий реєстратор в кабіні пілотів відповідь директора протоколу МЗС Польщі Маріуша Казані.

Після чотирьох хвилин інших переговорів в стенограмі зазначено ще одну заяву Казані: "Поки що немає рішення президента, що робити далі". Ще одна фраза польського дипломата в запису нерозбірлива.

Зазначимо, що про погану погоду і густий туман екіпаж Ту-154 попереджали колеги з літака Як-40, який приземлився раніше з польськими журналістами.

О 10.24.49 пілот літака Як-40, який представився як Рафал і позначений у стенограмі 044, повідомив екіпажу президентського лайнера: "Ти знаєш, в загальних рисах тут повний каюк (нецензурно по-польськи). Видно метрів 400 приблизно і за нашою оцінкою висота нижньої кромки хмар менше 50 метрів".

Диспетчер в Смоленську о 10.24.51 попередив борт президента Польщі: "Температура плюс 2, тиск 7-45, 7-4-5, умов для прийому немає".

Другий пілот борту президента о 10.25.04 запитав у пілота Як-40: "А ви вже приземлилися?"

Відповідь 044: "Нам пощастило в останній момент сісти. Але, чесно скажу, можете спробувати, звичайно. Два АПМ-а є, зробили ворота. Так що можете спробувати, але якщо у вас не вийде вдруге, тоді пропоную вам летіти, наприклад, до Москви, або куди-небудь".

Раніше повідомлялося, що що пілоти літака Ту-154 не реагували на сигнали системи раннього попередження про наближення до землі (системи TAWS).

Нагадаємо, 19 травня було оголошено, що Міждержавний авіаційний комітет (МАК) завершив розшифровку бортових самописців польського Ту-154, що розбився під Смоленськом. У МАК виключили теракт, вибух або пожежу як одну з причин авіакатастрофи.

Нагадаємо, польський урядовий літак Ту-154 розбився під Смоленськом вранці 10 квітня. На борту літака перебував президент Польщі Лех Качинський разом з офіційною польською делегацією, яка летіла в Катинь для участі в меморіальних заходах. В результаті авіакатастрофи ніхто з 96 людей, які були на борту, не вижив.

Читайте також:

Поляки не отримають даних про роботу диспетчерів Смоленського летовища

Росія передасть Польщі записи "чорних скриньок" літака Качинського

Польща визнала провину пілотів у катастрофі літака Качинського

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: