Польща визнала провину пілотів у катастрофі літака Качинського

Катастрофа літака Качинського© vesti.ru
Світ 26 травня, 2010, 14:46 8826 26
Додати до обраного
Державна комісія Польщі з розслідування авіаційних подій впевнена, що пілоти "пішли на надмірний ризик".

У Польщі визнали провину пілотів президентського Ту-154 в авіакатастрофі під Смоленськом.

Про це повідомив керівник державної комісії Польщі з розслідування авіаційних подій Едмунд Кліх.

За його словами, "пілоти проігнорували всі попередження про небезпеку, про яку повідомляла автоматична система безпеки літака" і "пішли на надмірний ризик".

Раніше Міждержавний авіаційний комітет (МАК) опублікував докладний звіт про обставини, що передували краху. Експерти заявили, що причиною аварії не могли стати ні теракт, ні вибух, ні пожежі на борту. МАК офіційно підтвердив інформацію, що перед катастрофою в кабіні пілотів знаходилися сторонні. Як з'ясувалося пізніше, одним з них був головнокомандувач ВПС країни Анджей Бласік. Особистість іншої людини, яка заходила в кабіну за 10 хвилин до аварії, не встановлена.

У той же час учасники розслідування визнають, що єдиної думки про причини трагедії у них до тепер немає. Російські експерти схильні думати, що катастрофа Ту-154 сталася через недосвідченість президентського пілота, який, бажаючи догодити чиновникам, погодився на смертельно небезпечну посадку, а потім, послухавши штурмана, допустив фатальні помилки в пілотуванні.

Польські учасники розслідування вважають, що комісія "недооцінила" роль смоленського диспетчера, команди якого дещо запізнилися.

Варто відзначити, що польський прем'єр-міністр Дональд Туск заявив нещодавно, що керівництво країни незабаром має отримати документи, що стосуються розслідування авіакатастрофи під Смоленськом. Тільки після цього польська сторона збиралася робити висновки і озвучувати їх громадськості.

Тим часом група російських дисидентів і критиків Кремля опублікувала відкритий лист в газеті Rzeczpospolita, в якому закликає польське керівництво не довіряти Росії одноосібне розслідування обставин авіакатастрофи під Смоленськом. На їхню думку, Польща, надавши таке право РФ, показала, що їй важливіше налагодити відносини з Москвою, аніж дізнатись всю правду про трагедію.

Автори листа роблять висновок, що польська влада надто наївна, якщо думає, що Росія розкриє всю правду про катастрофу президентського літака. Вони вказують на те, що інтереси кремлівського керівництва і країн-сусідів РФ не збігаються.

Нагадаємо, що трагедія, в якій загинув Лех Качинський і його дружина, відбулася 10 квітня під Смоленськом. На борту президентського Ту-154 перебували 96 осіб - 88 пасажирів і вісім членів екіпажу. Ніхто з них не вижив. Всі вони прямували до Катині, щоб взяти участь у траурних заходах на місці масового поховання польських офіцерів, розстріляних у 1940 році.

Читайте також:

Матері Качинського нарешті сказали про загибель сина в авіакатастрофі

Польща і Росія розійшлися в думках щодо причин загибелі Качинського

Оприлюднені слова пілотів літака Качинського

Створено комп'ютерну симуляцію польоту літака Качинського

Аварія літака Качинського

Світ 14 квітня, 2010, 11:19

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / Rzeczpospolita / М.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 26 травня, 2010, 14:46 8826 26
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 26
  • Viteris Viteris 28 травня, 12:06 Згоден 0 Не згоден 0 'Два провідних німецьких експерта по авіації Марк Страссенбург Клечак, фахівець з тривимірних навігаційних систем в Університеті Бундесверу в Мюнхені і в Інстітуті Фаунхофера в Дармштадті, і Ганс Додель, німецький експерт по навігаційних системах і електронних війнах, автор книги «Супутникова навігація», опублікували у впливовій варшавській газеті «Gazeta polska» статтю під назвою «Це був теракт» («To byі zamach»), в якій розповіли, як був знищений літак Президента Польщі Леха Качиньського.' відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції