Рейтинг Туска виріс після доповіді по Смоленській катастрофі

Дональд Туск© Dziennik
Світ 7 серпня, 2011, 23:47 1617
Додати до обраного
Експерти відзначають, що рейтинг Туска зростає напередодні виборів після публікації доповіді по Смоленській катастрофі.

Рейтинг правлячої партії "Громадянська платформа" Дональда Туска виріс після публікації польської доповіді Єжи Міллера з розслідування причин авіакатастрофи президентського літака під Смоленськом, свідчать дані дослідження, проведеного центром Homo Homini для Польського радіо і оприлюднені у Варшаві в неділю.

Чергові парламентські вибори призначені президентом Польщі Броніславом Коморовським на 9 жовтня.

За "Громадянську платформу" мають намір проголосувати 37% виборців, що 3,7% більше, ніж тиждень тому.

Партії "Право і справедливість" Ярослава Качинського готові віддати свої голоси 25,9% респондентів, що на 1,4 пункти менше, ніж тиждень тому.

"Ми спостерігали (минулого тижня) відставку міністра оборони, розформування 36-го спецполку транспортної авіації, тобто всі дії Дональда Туска, які вчинив в уряді прем'єр після публікації смоленського доповіді. Схоже, що" Громадянська платформа "йде вгору після таких кроків ( Туска)", - прокоментував результати дослідження директор Homo Homini Марчін Дума.

На третьому місці - Союз демократичних лівих сил (лідер Гжегож Наперальський) - з 15,2% (без змін у порівнянні з даними, отриманими тиждень тому). Без змін залишилася підтримка виборців Польської селянської партії (лідер віце-прем'єр і міністр економіки Вальдемар Павляк) - 6,8%. Всі інші політичні партії Польщі, за даними соціологів, не долають п'ятивідсотковий бар'єр і не потраплять до парламенту.

У майбутніх парламентських виборів мають намір брати участь 57,5% виборців.

Дослідження проводилося 5 серпня, за репрезентативною вибіркою опитано 1 тисяча осіб.

У польській підсумковій доповіді, яка була представлена 29 липня, йдеться, що однією з причин катастрофи літака президента Польщі під Смоленськом став пізній перехід пілота на друге коло. Система попередження зіткнення із землею TAWS не була налаштована до польоту, а екіпаж допустив помилки при заході на посадку - члени екіпажу ігнорували попередження системи TAWS, процедура догляду була зроблена на 60 метрів нижче допустимої. При цьому частина провини польська комісія спробувала покласти на російську сторону. Польська сторона заявляла, зокрема, що російський диспетчер в Смоленську давав неправильні команди екіпажу, а частина обладнання аеродрому була несправна.

Як відомо, літак польського президента Леха Качиньського Ту-154 розбився під Смоленськом вранці 10 квітня 2010 року. При посадці він зачепився за верхівки дерев в умовах поганої видимості через сильний туман. На борту знаходилися 96 чоловік - 88 пасажирів і вісім членів екіпажу. Ніхто з них не вижив.

Міждержавний авіаційний комітет 12 січня оприлюднив остаточний звіт про результати технічного розслідування, згідно з яким безпосередньою причиною катастрофи визнано рішення екіпажу не йти на запасний аеродром, а системними причинами - недоліки в забезпеченні польоту і підготовці екіпажу.

Читайте також:

Журналістське розслідування: літак Качинського не міг розлетітися на шматки

Промову Туска про загибель Ту-154 Сейм зустрів криками "Ганьба!"

Оприлюднено всі розмови диспетчерів перед катастрофою Ту-154

Польські ЗМІ: росіяни підклали до труни Качинського чужу руку

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / О.І.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 7 серпня, 2011, 23:47 1617
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції