Резонансні звільнення у РБК пов'язані з українським питанням - ЗМІ

© РБК
Фігуранти розслідувань "часто скаржилися на РБК в АП РФ".

Звільнення головного редактора проектів РБК Єлизавети Осетинської, головного редактора порталу Романа Баданина і головного редактора газети РБК Максима Солюса пов'язані з модальністю, в якій холдинг висвітлював події на сході України.

Як пише газета "Ведомости" з посиланням на співрозмовників видання в уряді Росії і в холдингу РБК, також роздратування співробітників адміністрації президента РФ викликали власні розслідування про Катерину Тихонову, яку ЗМІ називають дочкою президента РФ Володимира Путіна, і її чоловіка Кирила Шамалове.

Читайте також: У Росії заарештували журналіста РБК за "розхитування політичної ситуації"

За даними газети, фігуранти розслідувань "часто скаржилися на РБК в адміністрацію", перш за все, першому заступнику керівника адміністрації президента В'ячеславу Володіну.

За інформацією видання, гендиректор РБК Микола Молибога, медіамагнат Дерк Сауер, співробітники групи "Онексім" і сам Михайло Прохоров регулярно отримували дзвінки "з вимогою змінити редакційну політику".

Останньою краплею став ще один газетний матеріал про те, що навпроти так званого "палацу Путіна" у Геленджику нібито будуть розводити устриці.

Видання зазначає, що після цього "пішли дзвінки від акціонерів".

Нагадаємо, що холдинг РБК оголосив про звільнення ряду співробітників: шеф-редактора РБК Єлизавети Осетинської, головного редактора газети РБК Максима Солюса та заступника шеф-редактора РБК Романа Баданина.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Ведомости / лп
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції