Результати останніх замірів радіації на "Фукусімі-1" виявилися помилковими

Повідомлення про виявлення у воді на одному з енергоблоків аварійної АЕС рівня радіації, що перевищує норму в 10 мільйонів разів, завищені.

Компанія-оператор аварійної японської АЕС "Фукусіма-1" TEPCO в неділю заявила, що повідомлення, які надішли раніше про виявлення у воді на одному з енергоблоків аварійної АЕС рівня радіації, що перевищує норму в 10 мільйонів разів, не відповідають дійсності.

"Дані про вміст йоду-134 в концентрації 2,9 мільярда беккерелів на один кубічний сантиметр були помилковими", - заявив на прес-конференції заступник керівника TEPCO Сакае МУТО, зауваживши, що були переплутані елементи йод-134 і кобальт-56.

Раніше сумніви щодо даних замірів висловило Агентство з ядерної і промислової безпеки Японії (NISA).

"У нас є підозри, що дані про рівень радіації були завищені", - йдеться в заяві NISA.

Нагадаємо, фахівці, які в неділю проводили заміри заявили, що рівень вмісту радіоактивного йоду у воді на другому реакторі аварійної АЕС "Фукусіма-1" перевищує норму в 10 мільйонів разів. Персонал станції було евакуйовано.

Читайте також:

Керівник "Фукусіма-1" особисто вклонився кожному постраждалому японцю

Японців закликали відселятися з району "Фукусіми": їжу їм вже не постачають

Викиди "Фукусіма" склали 50% від чорнобильських

Оприлюднені перші фото "камікадзе", що ведуть битву з радіацією на "Фукусімі"

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: