Російський уряд витратив на PR 10 мільйонів доларів

Світ 16 березня, 2009, 11:42 767
Додати до обраного
Росія витрачає значні кошти, аби її політика світом сприймалася позитивно, навіть на тлі закидів щодо обмеження демократії.

Щонайменше 10 мільйонів доларів за останніх два роки витратив уряд Росії на послуги американських PR-агенцій, пише 16 березня журнал New Times.

За даними видання, російський уряд звернувся за послугами піарників під час підготовки саміту G8 в Петербурзі 2006 року.

З критикою Росії перед його початком виступив тодішній віце-президент США Дік Чейні, що звинуватив російську владу у збоченні з демократичного шляху. Після того Кремль підписав угоду на два мільйони доларів із впливовою PR-компанією Ketchum, аби покращити образ Росії під час майбутнього саміту.

Замовник залишився задоволений, відповідно, співпраця продовжилась. За даними американського центру PR Watch, саме завдяки Ketchum журнал Time 2007 року назвав Володимира Путіна "Людиною року".

За твердженнями ЗМІ, перед Ketchum поставили небачене завдання: добитися визнання діяльності Росії у G8, не дивлячись на підсилення підозри щодо згортання демократії Володимиром Путіним та планів Москви щодо використання її нафтогазової потужності.

Лобіюванням та своїм іміджем за кордоном Росія вперше зайнялася на початку 2006 року – тоді Ketсhum найняли для підготовки країни до саміту "великої вісімки". Тоді, на поні першої газової війни з Україною у світі виникли серйозні сумніви щодо демократичності Путіна. За деякими даними, за ту акцію заплатили наближені до Кремля банкіри.

З 2006 року англомовний телеканал Russia Today та його 300 журналістів, 70 з котрих – іноземці, презентує "глобальні новини з російської точки зору".

Пізніше закордонні ЗМІ писали, що легендарний поцілунок хлопчика Нікіти у живіт був невірно сприйнятою порадою піарників "виявляти дружелюбність до дітей".

З плином часу спостерігачі почали відмічати, що Кремль, про який раніше насмілювалися говорити лише "кремленологи", став значно відкритішим. А за підсумками 2006 року американська агенція отримала приз за реалізацію проекту з поліпшення закордонного іміджу Росії.

Побачивши зиск, Кремль почав посилювати лобістську діяльність. На початку 2007 року видатки на це оцінювалися в 2,8 млн. доларів. Тепер – уп’ятеро більше.

Читайте також:

Рекламодавці використають антитерористичну апаратуру

Британські музиканти підтримали інтернет-піратів

За телерекламу в Росії платять кросівками та машинами

Модель з реклами сигарет Winston помер від раку

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / Р.Н.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 16 березня, 2009, 11:42 767
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції