Росія досі не надала Нідерландам "нові дані з радарів" по МН17

© Reuters
Зображення повинні прийти через голландське посольство в Москві.

Міжнародна слідча група на чолі з Нідерландами, яка проводить розслідування падіння літака рейсу МН17, досі не отримала від Росії "нові дані з радарів", що стосуються трагедії.

Про це голландському виданню NOS повідомив речник слідчої групи.

За його словами, дані з радарів повинні надійти до Нідерландів через посольство цієї країни в Москві, але поки що нічого не надходило.

Росія не визнає своєї провини у авіакатастрофі рейсу "НМ-17"

ТСН. Підсумки дня 28 вересня, 23:41
За кількістю жертв терористичний акт став найкривавішим з часу знищення веж-близнюків у Нью-Йорку. А експерти сходяться на думці, що саме збиття Боїнга стало переломною точкою у відносинах Росії з цивілізованим світом. Однак попри очевидні речі, боротьба за правду триває вже понад два роки.

Нагадаємо, раніше речник МЗС РФ Марія Захарова заявила, що за кілька днів до оприлюднення звіту слідчої групи щодо авіакатастрофи МН17, Росія нібито надала первинні данні з радарів, а експерти проігнорували цю інформацію.

Нагадаємо, авіакатастрофа Boeing 777 "Малайзійських авіаліній", який летів з Амстердама в Куала-Лумпур, сталася 17 липня 2014 року біля населеного пункту Грабове Донецької області. Жертвами падіння літака стали 298 осіб, серед яких 15 членів екіпажу.

14 липня Малайзія внесла до Ради Безпеки ООН проект резолюції про створення міжнародного трибуналу з розслідування падіння Boeing 777 над Донбасом. Цю ідею підтримали також Нідерланди, Україна, Австралія і Бельгія. У Кремлі ж визнали цей крок передчасним і заблокували документ.

13 жовтня 2015 року Рада Безпеки Нідерландів оприлюднила власний звіт по авіакатастрофі пасажирського лайнера Boeing 777 "Малайзійських авіаліній". Згідно з документом, літак був уражений частинами ракети 9N314M, випущеної з ПЗРК "Бук"; було встановлено, що вихідна точка запуску розташована на території близько 320 квадратних кілометрів на території східної України; Україна не дала адекватної оцінки ризику для цивільної авіації; у України було достатньо підстав для закриття повітряного простору над окупованими територіями. Під час оприлюднення технічних висновків журналістам і родичам загиблих показали реконструйовані частини літака малайзійських авіаліній.

Своєю чергою, українські фахівці заявили, що авіаційні влади перевиконала рекомендацію і встановила межу в 10 кілометрів.

Раніше один з авторів доповіді Bellingcat щодо розслідування причетності російських військових до знищення малазійського Boeing MH17 Деніел Ромейн піддав сумніву той факт, що зенітну установку "Бук" могли відправити на Донбас без відома президента РФ Володимира Путіна.

Варто відзначити, що Міністерство оборони Росії сфабрикувало свідчення про катастрофу MH17. До такого висновку прийшла команда міжнародних розслідувачів Bellingcat, проаналізувавши свідчення російського відомства. Команда детально вивчила всю інформацію, представлену на брифінгу кілька років тому, і продемонструвала, що основні заяви Міноборони (зокрема, заяви про супутникові знімки і пересувні установки "Бук") не відповідають дійсності.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NOS / ЛЛ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції