Росія не пускає до моря старі кораблі

Світ 19 листопада, 2007, 11:42 294
Додати до обраного
Після нещодавніх морських аварій Росія заборонила вихід у море кораблів, вік яких перевищує 25 років.

Керівник федерального агентства морського і річкового транспорту РФ (Росморрічфлоту) Олександр Давиденко у понеділок у зв'язку з надзвивачйною подією в Керченській протоці обмежив вихід у море кораблів, що мають обмеження за районом плавання, і вік яких перевищує 25 років.

Птахи, постраждалі від мазуту
УНІАН
До екологічного лиха в Криму, можливо, призвів поважний вік російських кораблів, що зазнали аварії поблизу півострова.
Про це повідомляють "РИА Новости" з посиланням на представника оперативного штабу.

"У зв'язку з корабельними аваріями до з'ясування причин вводиться тимчасове обмеження", перевірятимуться всі судна, що мають обмеження за районом плавання, щодо того, чи здатні вони плавати далі, сказав співрозмовник агентства. 

Нагадаємо, шторм минулої неділі, 11 листопада, став причиною безпрецедентної надзвичайної події в Азовському і Чорному морях поблизу берегів Криму: протягом одного дня тут потонули чотири судна, ще шість сіли на мілину, отримали пошкодження два танкери. 

З танкера "Волгонафта-139", що розламався, в морі вилилося близько двох тисяч тонн мазуту, на затонулих суховантажних кораблях знаходилося близько 7 тисяч тонн сірки. 

Серед потонулих суден - суховантаж "Нахічевань". На його борту були 11 моряків, трьох з них вдалося врятувати, тіла чотирьох моряків знайшли прикордонники в ході пошукової операції. Доля ще чотирьох не відома, їх пошуки продовжуються.
 
Сухогруз "Вольногорськ" проекту 21-88 був побудований у 1965 році на суднобудівельному підприємстві Slovenske Lodenice (Комарно, Чехословакія). Довжина судна - 103,6 метра, ширина - 12,4 метра, осідання 2,8 метра. 

Вантажопідйомність судна - дві тисячі тонн. До 2007 року судном володіло "Азово-донське пароплавство", розташоване в Ростові-на-Дону. 

Суховантажний корабель "Нахічевань" цього ж проекту був побудований в 1966 році, ним володіє ДК "Азово-донське пароплавство". 

Теплохід суховантажу "Ковель" був побудований у 1957 році за проектом 576. Подібні кораблі будували на ніжньогородському заводі "Червоне Сормово" та в Румунії.

Суховантажі цього типу призначені для перевезення насипних, навалювальних, тарно-штучних вантажів, таких, як будівельний щебінь, пісок, вугілля, папір у рулонах, ліс в колодах. 

Танкер "Волгонафта-139", що розламався в Керченській протоці, був побудований у 1978 році. Він належить ВАТ "Волготанкер". Як повідомляє сайт власника судна, цей танкер має вісім танків для перевезення мазуту, подвійний борт і подвійне дно. 

У грудні 1999 року подібна аварія сталася з танкером "Волгонафта-248" проекту 1577. Він розламався від удару могутньої хвилі і потонув під час шторму в Мармуровому морі біля берегів Туреччини 29 грудня 1999 року. У море вилилося близько 800 тонн мазуту. 

Влітку 2002 року на річці Свірь під Cfyrn-Петербургом сів на мілину танкер "Комсомол Волгограду" (спочатку - "Волгонfanf-213"). Причиною НП стала технічна несправність рульового управління. Танкер отримав три пробоїни, але розливу нафтопродуктів не сталося.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Р.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 19 листопада, 2007, 11:42 294
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції