Російські канали осоромилися на "прямих ефірах" і одночасно показали тих самих експертів Світ 10 березня, 10:32
Передачі показували у записі. 

Російські ЗМІ заскочили на черговому "ляпі" - канали НТВ та "Первый канал" під час ток-шоу, які йдуть в один час, показали тих самих гостей передачі.

29 лютого о 13:55 на "Первом канале" транслювалося ток-шоу "Час покаже". В ньому гості обговорювали брутальну ДТП, яку влаштував актор Валерій Ніколаєв, відомий виконанням головної ролі у серіалі "День народження Буржуя".

На НТВ, натомість, о 13.50  показали передачу "Місце зустрічі" на тему перемир'я в Сирії. Примітно, що обидві передачі канали позиціонували як прямий ефір, пише Lenta.ru. 

Під час програми "Час покаже" на 13-й хвилині продюсер через навушник повідомив ведучому Петру Толстому про те, що депутат Держдуми Михайло Старшинов, присутній в його студії, обговорює тему конфлікту в Сирії у "прямому ефірі" іншого телеканалу. Примітно, що на обох відео політик був одягнений однаково.

Ведучий не знехтував можливістю "потролити" депутата.

"Вам як фахівцю з Сирії, а я знаю, ви зараз багато говорите про Сирію, я хочу дати можливість висловитися в прямому ефірі щодо животрепетних тем. Просто на іншому каналі якраз ви зараз говорите про це", - промовив Толстой.

Старшинов був не єдиним експертом, який "засвітився" одночасно у двох ефірах. Так, на НТВ і "Первом канале" в один час транслювали випуск із президентом Інституту регіональних проектів і законодавства Борисом Надєждіним, науковим співробітником Інституту США і Канади РАН Геворгом Мірзаяном і американським журналістом Майклом Бомом. 

Згодом депутат від партії "Справедлива Росія" Михайло Старшинов пояснив одночасну появу у двох ефірах різницею у часових поясах.  

"Наскільки я розумію, ефіри йдуть на різні часові пояси, і що з них вважати прямим? Багато телевізійних передач пишуть прямий ефір, хоча справедливості заради треба сказати, що цей прямий ефір йде тільки на Далекий Схід, а в нашому часовому поясі - чи можна назвати прямим ефіром те, що показують у нас, що вже шість годин тому чи чотири показали на Далекому Сході? "- цитує РСН слова політика. 

Як повідомлялося раніше, нещодавно кремлівські ЗМІ запустили "фейк" про претензії України через напад Батия. Примітно, що ту саму "сенсацію" опублікували двічі  за півроку. 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / ЯЮ
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 10 березня, 10:32 519 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції