Розгром РБК: в Росії звільняється авторитетний журналістський колектив

© РБК
Світ 13 травня, 20:15 15183 3
Додати до обраного
Кремль стверджує, що він ні при чому, але йому мало хто вірить.

Топ-менеджмент РБК, яким володіє російський мільярдер Михайло Прохоров, звільнився, що викликало хвилю обурення в соціальних мережах. Компанію залишають шеф-редактор Єлизавета Осетинська, головний редактор газети РБК Максим Солюс і головний редактор інформаційного агентства РБК Роман Баданин.

"Останнім часом ми багато розмовляли про те, як далі розвивати РБК, і в цих розмовах не змогли прийти до єдиної думки з частини важливих питань, тому прийняли рішення розлучитися. Я хочу подякувати Єлизаветі, Роману і Максиму за роботу і за внесок у розвиток компанії", — прокоментував зміну керівництва медійних проектів генеральний директор РБК Микола Молибог.

Навколо РБК останнім часом ходило багато чуток і про можливу зміну власника, і про невдоволення інформаційною політикою в Кремлі. Зокрема, Єлизавета Осетинська повідомила про те, що на рік залишить посаду через навчання в Стенфордському університеті. Однак джерело агентства Reuters, близьке до РБК, повідомило, що відпустка шеф-редактора холдингу може бути пов'язана з тиском влади.

"Протягом декількох днів, що передували обшукам у Прохорова, було кілька розмов з чиновниками адміністрації президента, на них було поставлена на вид, у тому числі, недавня передовиця газети з матеріалом про панамські офшори, що супроводжувалася фотографією Путіна", — сказало джерело.

Претензії Кремля, за словами джерела, також викликала стаття РБК про бізнес-інтереси Кирила Шамалова, якого журналісти називають зятем Путіна. За виходом статті нібито пішли дзвінки топ-менеджменту від чиновників Кремля.

Версія про тиск на холдинг РБК багато пов'язують і з погрозами МВС РФ провести обшуки у гендиректора холдингу Миколи Молибога у справі про шахрайство, порушеній за заявою колишнього акціонера "Байт-Телекому" Олександра Панова (він вважає, що РБК незаконно відібрав у нього акції "Байт-Телекому").

Reuters з посиланням на джерела в холдингу пише про те, що тиск влади на акціонерів видання зріс після публікації статті про "палац Путіна" в Геленджику. Матеріал вийшов у світ 11 травня, і, на думку журналістів, став останньою краплею, що переповнила чашу терпіння мешканців Кремля.

Однак у владі категорично спростовують версію про політичний тиск на топ-менеджмент РБК. За словами заступника міністра зв'язку і масових комунікацій РФ Олексія Воліна, "власник РБК мав усі підстави бути незадоволеним діяльністю керівництва своєї компанії протягом багатьох років". Чиновник зазначив, що шукати політику в ситуації, "де чиста економіка", безглуздо.

Прес-секретар президента РФ Дмитро Пєсков заявив, що Кремль не має відношення до перестановок в холдингу. "Ми неодноразово говорили і продовжуємо говорити, що не може йти мова про будь-який тиск на редакційну політику або на медіа-холдинг в цілому", – сказав Пєсков, додавши, що на його недавній зустрічі з колишнім шеф-редактором РБК Єлизаветою Осетинською вони не обговорювали її звільнення.

Тим часом голова Спілки журналістів Москви Павло Гусєв висловив упевненість в тому, що в ситуації з РБК присутня політична складова. Він зауважив, що ситуація нагадує йому початок 2000-х років і дії влади з НТВ.

У той же час, Путін, вітаючи з 25-річчям колектив пропагандисткого ВГТРК заявив, що "монополія завжди шкідлива, а в інформаційній сфері - тим більше". "Я маю на увазі монополію на світові засоби масової інформації", - додав він.

Журналіст Тихон Дзядко повідомив, що з холдингу звільняться головний редактор ділового журналу РБК Валерій Ігуменів і заступник головного редактора Юлія Ярош. Також із РБК підуть заступник головного редактора ділового журналу РБК Анфіса Вороніна, заступник головного редактора Олена Тофанюк, кореспонденти Сирануш Шароян і Наталія Телегіна, редактор Поліна Русяева, випусковий редактор Надія Вайнер.

Журналісти РБК почали повідомляти про свій відхід з медіахолдингу після того, як були звільнені головний редактор РБК Роман Баданин, керівник газети РБК Максим Солюс і шеф-редактор видання Єлизавета Осетинська, повідомляє Slon.ru. За попередніми підрахунками видання Snob, всього РБК звільняються 13 осіб.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Reuters / РБК / Сноб / Slon.ru / ДШ
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 13 травня, 20:15 15183 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції