Розпочато розшифровку "чорних скриньок" Ту-134, який розбився в Карелії Світ 22 червня, 11:49
Експерти почали розшифровувати "чорні скриньки" з розбитого Ту-134. Буде також детально вивчена історія літака.

Фахівці Міждержавного авіаційного комітету (МАК) приступили до розшифровки "чорних скриньок" пасажирського Ту-134, що розбився в ніч на вівторок під Петрозаводськом.

Унаслідок авіакатастрофи загинули 44 людини, ще один пасажир, 10-річний хлопчик, помер пізніше у лікарні. Таким чином кількість жертв аварії становить 45 людей.

Експертам належить зібрати величезну кількість фактури, що представляє обставини трагедії. Буде також детально вивчена історія літака, історія підготовки екіпажу, стан аеропорту на момент подій. Після цієї процедури можна буде точно говорити про причини аварії.

Глава Мінтрансу Росії Ігор Левітін заборонив чиновникам говорити про аварію до висновків МАК. Він попросив членів спецкомісії з розслідування "не робити заяв, не поширювати інформацію і не оголошувати свої особисті висновки про те, що сталося".

Тим часом у різних ЗМІ, включаючи західні, - велика кількість інформації, від офіційних відомостей до думок і домислів. Зокрема, за відомостями "Московського комсомольця", вже встановлено, що літак відправився в політ справним і мав достатній запас палива, щоб піти на запасний аеродром.

Це спростовує версію, висловлену в інтерв'ю "Комсомольській правді" льотчиком з 21-річним стажем Миколою Черніковим. Відповідаючи на питання про те, чому пілоти Ту-134 не пішли на друге коло, він висловив думку, що "у них могло бути мало палива і потрібно було сідати за всяку ціну".

Але інший пілот, Сергій Книшов, з яким поспілкувалися журналісти МК, припустив, що на екіпаж Ту-134 чинився тиск. "Якби пілот зайшов на друге коло, йому б довелося писати пояснювальну. Далеко не всі командири повітряних суден хочуть зв'язуватися з паперовою тяганиною і отримувати штрафи від авіакомпаній", - сказав він.

"КП" в своєму матеріалі посилається на джерело в Слідчому комітеті, яке заявило, що під час посадки командир екіпажу Олександр Федоров "чомусь довірив штурвал пілотові-помічникові".

Ситуацію посилює те, що розбитому літаку було більше 30 років. Свій перший виліт він здійснив ще 7 травня 1980 року. В "РусЕйр" наполягають, що він був у хорошому стані. Але, за деякими даними, авіакомпанія отримала цей лайнер тільки в березні нинішнього року.

Про старі "Ту" у світлі карельської катастрофи пише і The New York Times, на яку посилається InoPressa.ru. "Ту" - тісні і галасливі, іноді їх називають "літаючі "Лади". Їх і сьогодні багато в небі над колишнім СРСР, хоча останній Ту-134 зійшов з конвеєра 27 років тому", - йдеться в статті.

Видання зазначає, якби ці літаки не були заборонені в багатьох європейських країнах через шум, їх напевно заборонили б через їх репутацію в плані безпеки.

"На цих літаках траплялося так, що частини шасі відвалювалися після зльоту, система електропостачання відмовляла в польоті, було два випадки, коли тріскалися шибки кабін", - йдеться у статті.

Все про авіакатастрофу в Карелії читайте тут.

Читайте також:

Диспетчер поклав провину за катастрофу Ту-134 на пілота

Ту-134, який розбився у Карелії, літав вже 31 рік

Названо три попередні версії катастрофи Ту-134 в Карелії

Розпочато розшифровку "чорних скриньок" Ту-134, який розбився в Карелії

Світ 22 червня, 2011, 13:02

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Инопресса / Комсомольская правда / Московский комсомолец / ОМ
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 22 червня, 2011, 11:49 2088
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції