Розшифровані повідомлення зі зниклого над Атлантикою літака

Пошукові роботи над Атлантикою тривають© AFP
Світ 4 червня, 2009, 17:39 1757 1
Додати до обраного
Перед тим, як літак впав у Атлантичний океан, він потрапив у зону турбулентності, у хмари, наповнені електричними розрядами.

Фахівці, що розслідують катастрофу аеробуса А330 над Атлантикою, встановили послідовність і розшифрували зміст автоматичних аварійних повідомлень, які приходили з борту літака в останні хвилини перед тим, як він пропав з екранів радарів.

За даними французького видання Le Monde, о 23:00 за бразильським часом, приблизно за 20 хвилин до входження рейсу AF447 у повітряний простір Сенегалу, надійшло повідомлення від пілота про те, що літак входить у зону сильної турбулентності, в дуже щільні купчасто-дощові хмари, наповнені електричними розрядами.

О 23:10 надійшло повідомлення про відключення автопілота. Невідомо, чи був автопілот відключений екіпажем або ж вимкнувся автоматично в результаті спрацьовування систем безпеки. Зазвичай, відключення відбувається, коли бортові комп'ютери фіксують серйозне пошкодження. За даними Le Monde, саме з цієї миті "почалися всі проблеми".

О 23:10 відразу ж після першого надійшло друге повідомлення про те, що електричні приводи закрилок і елеронів перейшли на резервне живлення. Воно активується автоматично, коли на борту виявляються численні електричні неполадки. Хоча в цьому випадку у літака достатньо живлення, щоб продовжувати політ, системи, що відповідають за стабілізацію, можуть працювати з порушеннями.

О 23:12 надходять два повідомлення, що свідчать про вихід з ладу двох дуже важливих бортових систем ADIRU (Air Data Inertial Reference Unit) і ISIS (Integrated Standby Instruments System). Ці комп'ютери надають основні дані про висоту, швидкість і напрямок польоту.

О 23:13 - нові повідомлення, що оповіщають про збої і електричні неполадки в головному і допоміжному бортових комп'ютерах.

О 23:14 - останнє повідомлення: "кабіна - вертикальна швидкість". Це говорить про розгерметизацію, яка, як відзначає Le Monde, стала або причиною, або слідством того, що літак розпався в повітрі.

Офіційного підтвердження з боку бразильської або французької влади розшифровка поки не отримала.

На борту літака А330 авіакомпанії Air France, що здійснював рейс з Ріо до Парижа, знаходилися 228 людей. 4 червня представники авіакомпанії заявили, що немає жодної надії знайти когось живим. У ніч на 2 червня в 1000 кілометрах від бразильського узбережжя були знайдені уламки літака, серед них рятувальний жилет і посадочне крісло. 3 червня в 90 кілометрах від перших були виявлені нові уламки.

Читайте також:

У родичів пасажирів зниклого літака Air France візьмуть зразки ДНК

Знайдені нові уламки зниклого над Атлантикою літака

"Чорні ящики" літака Air France знайти не вдасться

Невідомий погрожував компанії Air France вибухом

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / П.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 4 червня, 2009, 17:39 1757 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції