Саакашвілі відхрестився від сюжету про своє вбивство

Саакашвілі відхрестився від сюжету про своє вбивство© AFP
Світ 15 березня, 2010, 18:53 963
Додати до обраного
Прес-служба Саакашвілі назвала "повним абсурдом" повідомлення про причетність президента Грузії до підготовки сюжету телеканалу "Імеді".

Президент Грузії Михайло Саакашвілі спростував свою причетність до сюжету телеканалу "Імеді" про вторгнення російських військ, яке нібито було. Про це повідомив прес-секретар президента Манани Манджгаладзе.

Прес-секретар назвала "повним абсурдом" повідомлення про те, що Саакашвілі був в курсі підготовки скандального сюжету і навіть сам санкціонував дії "Імеді".

"Якщо судити логічно, від паніки, викликаної в результаті передачі, в першу чергу постраждала саме влада", - заявила прес-секретар. Також вона повідомила про те, що, на думку президента, сюжет був підготовлений "з порушенням норм та стандартів журналістської етики". За словами Манджгаладзе, Саакашвілі закликає ЗМІ з більшою відповідальністю ставитися до своєї роботи і журналістських стандартів.

Раніше Саакашвілі через свого прес-секретаря заявляв про те, що події описані в сюжеті суперечать дійсності, тому що реальної загрози нападу Росії на Грузію в даний момент немає.

Сюжет вийшов в ефірі грузинського телеканалу відувечері 13 березня. Пізніше про це повідомили ЗМІ. Згідно з цим повідомленням, в сюжеті "Імеді" "без будь-яких попереджень говорилося про те, що в Цхинвалі був здійснений теракт проти глави Південної Осетії Едуарда Кокойти, після чого російські війська вторглися в Грузію. Через кілька хвилин телекомпанія повідомила про загибель Саакашвілі і створення Народного уряду на чолі з Ніно Бурджанадзе". Тільки після закінчення півгодинної сюжету глядачам "Імеді" пояснили, що "це був спеціальний репортаж про можливий розвиток подій".

15 березня російський видавничий дім "Ньюс медіа-Рус", який керує порталом LifeNews.Ru, а також випускає газети "Твій день", "Життя" та журнал "Жара", заявив про намір подати до суду на "Імеді". За словами представників "Ньюс медіа", грузинські телевізійники нелегально використовували у своєму репортажі відеоматеріали сайту LifeNews.

Читайте також:

Родина Патаркацишвілі зажадала повернути їй контроль над "Імеді"

Саакашвілі звинуватили у замовленні "російського вторгнення"

Саакашвілі заплатив за візит до США 300 тис. доларів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 15 березня, 2010, 18:53 963
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції