Скільки зірки заробляють у соціальних мережах. Інфографіка

© Getty Images
Лише за одне відео на YouTube можна отримати 300 тисяч доларів. 

Економічне видання The Economist оприлюднило статистику заробітків топових зірок на рекламних постах у своїх особистих сторінках в соціальних мережах.

Завдяки публікаціям відомих акторів, співаків, спортсменів чи інших селебрітіс представники різних компаній отримують таку взаємодію із аудиторією, яку не може забезпечити звичайна реклама. Попит маркетологів на популярні канали в соціальних мережах дозволив власникам сторінок  із великою кількістю підписників перетворити свій акаунт на спосіб заробляти суттєві грошові суми.

Читайте також: Заробіток улюбленою справою: Кардашян отримала величезну суму за селфі

Так, за підрахунками аналітичної платформи Captiv8, найбільше можна заробити за допомогою відео на YouTube. Середню вартість однієї публікації із рекламою на зірковому каналі з понад 7 мільйонами підписників оцінюють у 300 тисяч доларів. Пост на сторінці у Facebook із аналогічною кількістю прихильників приносить селебріті понад 187 тисяч доларів за пост. Одне фото чи відео в Instagram та Snapchat з такою ж кількістю підписників коштуватиме по 150 тисяч доларів, у Vine – понад 112 тисяч доларів, і 60 тисяч – за твіт у Twitter.

Подробиці дивіться в інфографіці на ТСН.ua

Доходи зірок від соціальних мереж. Інфографіка
ТСН.ua

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами economist / ЯЮ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції