Sky News відреагував на звинувачення ЗМІ РФ про брехню в сюжеті про сотні загиблих в Сирії росіян

© Reuters
Світ 10 серпня, 19:52 4572 3
Додати до обраного
Сюжет готувався протягом багатьох місяців.

Британський телеканал Sky News спростували звинувачення, що сьогоднішній сюжет про російських найманців у Сирії був сфабрикований.

Про це повідомляє "Медуза" з посиланням на прес-службу каналу.

У прес-центрі відзначили, що сюжет був підготовлений за підсумками ретельного розслідування, яке тривало багато місяців, а викладені в ньому факти підтверджуються одразу декількома різними джерелами.

Як відомо, зі звинуваченнями на адресу Sky News виступив телеканал НТВ. Там заявили, що в сюжеті Sky News про російських найманців у Сирії знявся несправжній учасник бойових дій, а московський актор Олександр Агапов.

А вся знімальна група Sky News, за твердженням НТВ, намагалася знайти в Сирії найманців із Ростовської області, але безуспішно.

Нагадаємо, сьогодні, 10 серпня телеканал Sky News опублікував сюжет, в якому два найманці розповідають, що брали участь у бойових діях в Сирії і були забраковані приватною військовою компанією "Вагнер".

За їх словами, вони проходили підготовку на базі в Краснодарському краї, а в Сирії вони билася на боці військ президента Башара Асада. Вони також заявили, що за час бойових дій в Сирії загинуло близько 500-600 росіян.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Медуза /
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 10 серпня, 19:52 4572 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції