• Новини компаній

Смачного чаю багато не буває!

У червні року ТМ Lipton встановила новий рекорд масового чаювання.

Більше 2000 жителів Гостомель відвідали фестиваль "Живи по-чайному" і приєдналися до встановлення рекорду під відкритим небом. Майже 7 годин розваг, чаювання і конкурсів подарували місцевим жителям селища Гостомель справжній чайний свято. На фестивалі чаювання гостей чекали атракціони для дітей і дорослих, концерт та конкурси, смачне частування від господарів заходу.

"Цей день став справжнім святом для нашої родини. Крім отриманих у сьогоднішніх конкурсах подарунків, ми як місцеві жителі також отримуємо в подарунок на довгі роки облаштований пляж і новий спортивний майданчик. Тепер наша родина впевнена, що більшість мешканців Гостомеля оберуть своїм улюбленим місцем для відпочинку саме це місце", – ділиться своїми враженнями від свята гостя заходу Ірина.

В рамках своєї глобальної програми USLP (The Unilever Sustainable Living Plan) компанія Unilever Україна від імені ТМ Lipton взялась за облагородження та облаштування нової зони відпочинку на Київщині – місцевого пляжу смт. Гостомель. Як результат, місцеві жителі отримали облагороджений пляж та новий спортивний майданчик, оснащений тренажерами для всіх груп м'язів. Крім того, усвідомлюючи важливість використання чистої і якісної води у повсякденному житті для споживачів, ТМ Lipton облаштувала 3 бювети у Гостомелі.

Нагадаємо, що у 2014 році ТМ Lipton реалізувала подібний проект. Тоді в рамках масштабного проекту з благоустрою "Lipton City – Дивовижне місто" у столиці було облагороджено близько 100 зелених зон, парків, скверів, зон для відпочинку і занять спортом.

"За 125-ти річну історію нашого бренду ми вже досягли високого рівня довіри до нашої продукції і маємо змогу по-новому будувати діалог зі споживачем. Продовжуючи добру традицію реалізації спеціальних проектів для покращення рівня життя населення, ми пропагуємо новий активний та здоровий спосіб життя, намагаємося надати суспільству можливість обирати для себе новий якісний відпочинок", – коментує Олена Шворяк, маркетинг-менеджер категорії "Продукти харчування" компанії Unilever Україна.

За словами організаторів заходу, даний фестиваль став першим кроком до гостинного сусідства, адже у липні 2016 року у Гостомелі планується відкриття фабрики Unilever в Україні – нової власної промислової потужності по обробці та фасуванню чаїв Lipton, Brook Bond, "Бесіда". Нова фабрика Unilever – це нові робочі місця, власна виробнича потужність, що працює на засадах екологічних стандартів України, а головне – це власне українське виробництво улюбленого та популярного чаю. Цитуючи головний салоган заходу "Смачного чаю багато не буває", ми впевнені, що наразі чаю українського виробництва буде достатньо, щоб повністю забезпечити попит українців.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції