Страйк машиністів завершився... поки що

Світ 17 листопада, 2007, 10:21 221
Додати до обраного
Наймасштабніший і найтриваліший страйк в історії німецької залізниці завершився.

Наймасштабніший і найтриваліший страйк в історії німецької залізниці завершився рівно о 2:00 (3:00 за Києвом) суботи, як і було обіцяно.

Представник профспілки машиністів потягів (GDL) повідомив про це журналістам. Він також зазначив, що про підсумки страйку й можливі подальші способи впливу на керівництво "Deutsche Bahn" глава GDL Манфред Шелль особисто розповість у понеділок вранці в Берліні.

страйк
РБК
Представник профспілки повідомив, що в страйку взяло участь майже 7 тисяч (із приблизно 8 тисяч) машиністів і провідників
Поки ж представник профспілки тільки заявив, що "62-годинний страйк машиністів вантажних складів, який завершився в ніч з п'ятниці на суботу, а також 48-годинну акцію машиністів пасажирських потягів, що доповнила її "в цілому можна вважати успішними".

На його думку, "профспілка довела, що всерйоз має намір відстоювати права своїх членів всіма законними методами, що є в розпорядженні, і представляє реальну силу".

Зараз іде підрахунок збитків самої залізниці, промислових і торгових підприємств, а також морального збитку від нечуваної раніше "силової заявки" далеко не найкрупнішої профспілки (лише 3% від загальної чисельності співробітників "Deutsche Bahn").

На припущення про те, що ж буде, якщо застрайкують усі залізничники, експерти та ЗМІ озвучують свої найпохмуріші прогнози: повний параліч транспортного й пасажирського руху в країні, зупинка підприємств, порожні магазини, відсутність продуктів і медикаментів, голод, холод і, нарешті, загибель "людства" в окремо взятій країні, конкретно - Німеччині.

Лідери профспілки дивуються, чому працедавець упирається в своєму небажанні поступитися вимогам GDL, що вже давно перетворилися на не обговорюваний ультиматум: окрема тарифна угода та 31-відсоткове підвищення заробітної платні.

"Хоча тиск все зростає, правління "Deutsche Bahn" поводиться як кролик перед удавом, тобто, не рухається," - образно охарактеризував ситуацію, що склалася, заступник глави профспілки Клаус Везельські.

За його словами, керівництво концерну дотепер не зробило пропозиції, заради якої можна було би сісти за стіл переговорів, хоча страйк уже коштував "Deutsche Bahn" мільйонів.

Представник профспілки повідомив, що в страйку взяло участь майже 7 тисяч (із приблизно 8 тисяч) машиністів і провідників. Він також попередив про ймовірність нових страйків, починаючи з вівторка, 20 листопада, якщо за понеділок керівництво концерну "не одумається і не зробить належної пропозиції".

страйк
РБК
Зараз іде підрахунок збитків самої залізниці, промислових і торгових підприємств, а також морального збитку від нечуваної раніше "силової заявки" профспілки
У той же час експерти Інституту німецької промисловості вже підрахували втрати самої профспілки, якій страйк, за їх даними, обійшлася не менше ніж в 1 мільйон євро, а якщо суд задовольнить позов "Deutsche Bahn" до профспілки машиністів про компенсацію збитків від попереджувального страйку 10 липня, то ще плюс 5 мільйонів євро.

Від акції "стоп-локомотив" страждають далеко не всі підприємства, причому навіть у нібито найуразливішої автомобільної промисловості. Так, за словами представників таких відомих автогігантів, як BMW і Porsche, всі заводи цих концернів працювали нормально всі три страйкові дні.

За коментарями місцевих оглядачів, при хорошій організації робочого процесу й наявності "стратегічних запасів" сировини (будь-який крупний концерн їх має "про всяк випадок") найбільш передбачливі і при страйку залишаться у виграші.

Крім того, на акції "стоп-локомотив" істотно нажилися фірми зі здачі автомобілів у прокат - уже в перший день страйку ряд крупних компаній заявив про припинення прийому замовлень, оскільки видав усе, що мав. Про зростання продажу квитків на літаки на 30% теж уже до вечора середи оголосили багато авіакомпаній, перш за все ті, що літають на регіональних лініях і мають невеликі приватні літаки. Якнайбільше в цей період зріс прибуток приватних залізничних компаній, що працювали з раніше небаченим "надповним" навантаженням.

Крім того, за даними місцевих ЗМІ, "Deutsche Bahn" уже найняла додатково тисячу машиністів, що не входять до GDL, і має ще близько 5 тисяч заявок про прийом на роботу.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / А.Ф.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 17 листопада, 2007, 10:21 221
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції