Страйк завдає збитків промисловості

У Німеччині триває наймасштабніший в історії німецької залізниці страйк машиністів. Негативні наслідки вже відчула промисловість.

У Німеччині триває наймасштабніший в історії німецької залізниці страйк машиністів. Залізничники вимагають підвищення зарплат і наполягають на підписанні для машиністів окремої тарифної угоди.

Негативні наслідки акції протесту вже відчула на собі промисловість. Завод „Ауді” в Брюсселі змушений був зупинити складання авто, оскільки до нього перестали надходити компоненти, які постачаються через залізницю.

Також деякі металургійні підприємства в східній Німеччині опинилися під загрозою зупинки.

Страйк уперше охопив усі три галузі: товарні поїзди, приміські та міжміські сполучення. Найбільше потерпає Східна Німеччина, де в четвер зупинилося майже все.

Нинішній етап страйку машиністів триватиме до суботи. Очікується, що черговий раунд консультацій керівників залізниці й профспілкових лідерів пройде вже в ніч на неділю. Припинення страйку поки не очікується.

Правління німецької залізниці підтримало безкомпромісну позицію керівництва компанії. Профспілка погрожує зробити страйк безстроковим.

Населення Німеччини і деякі політики тривалий час співчували машиністам.

„Багато хто симпатизує машиністам. Вони не так багато заробляють, але несуть велику відповідальність за людські життя", - зауважив депутат Бундестагу Маркус Ленінг.

Однак, схоже, терпець увірвався. Десятки тисяч людей через страйк на залізниці змушені пересісти на машини, а ціни на бензин у ФРН продовжують бити рекорди.

За даними останніх опитувань, більше половини німців більше не погоджуються зі страйком.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: