Суд зобов'язав видалити весь тираж газети з випуском про будинок керівника "Роснефти" Сєчіна

© Reuters
Світ 16 вересня, 19:39 542 1
Додати до обраного
У позові йшлося про порушення конституційних прав, зокрема, були розкриті відомості, які нібито складали таємницю його особистого і сімейного життя.

Останкінський суд Москви зобов'язав видалити з сайту газети "Ведомости" статтю про будинок керівника "Роснафти" Ігоря Сєчіна і знищити всі збережені тиражі номери.

У публікації газети стверджувалося, що він будує заміський будинок біля санаторію "Барвіха" на Рубльовці, передає РБК.

Нагадаємо, скандальна стаття була опублікована в газеті "Відомості" та на офіційному сайті видання 20 липня під двома заголовками "Сєчін в'є гніздо в Барвисі" і "Відомості" виявили будинок Ігоря Сечіна в Барвисі".

У матеріалі журналісти розповіли про будівництво будинку глави "Роснафти" в елітному селищі Барвиха в Підмосков'ї на ділянці площею 3 га.

Своєю чергою, у позові йшлося про порушення його конституційних прав, зокрема, були розкриті відомості, що складали таємницю його особистого і сімейного життя.

Читайте також: У Росії вимагають знищити наклад газети з розслідуванням про главу "Роснефть"

Юристи наполягли, що видання опублікувало персональні дані про сім'ю Сєчіна, про його стосунки з колишньою дружиною, дані про дітей і майнове становище.

"Це інтимні аспекти життя. Зараз кожен з присутніх може задати питання, а чи хотів би він, щоб така публікація вийшла відносно нього", - повідомив адвокат.

Представники газети і сам автор статті Рінат Сагдієв повідомили, що всі дані, які використовувалися в статті, були отримані з відкритих джерел, а багато іншої інформації навіть публікувалося в інших виданнях раніше.

Автор статті в суді також заявив, що такі відомості мають величезне значення для суспільства - наприклад земля, 22 га лісу, що належать санаторію "Барвіха", перейшли з державної власності в приватну.

За його словами, суспільство має знати, скільки заробляє і витрачає топ-менеджер найбільшої державної компанії.

"Ми абсолютно впевнені, що ми діяли в рамках закону. Суспільство має право знати, як топ-менеджмент компанії витрачає гроші, які він отримує за продаж природних ресурсів всієї країни", - додала юрист відповідача.

Пізніше "Ведомости" повідомили, що мають намір оскаржити рішення суду.

"З рішенням не згодні. Будемо його оскаржувати", - повідомила головний редактор газети Тетяна Лисова.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РБК /
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 16 вересня, 19:39 542 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
  • 16 вересня, 20:03 Згоден 6 Не згоден 0 І від кого ховаєте? Хуйлостанському билонароду все пофіг, хоч би той цар-карлик їхній дітей в них на очах гвалтував, а всі інші і так знають наскільки пропаща та територія, що незбагненним чином вважає себе країною. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції