Таблоїди Руперта Мердока звинуватили у крадіжці даних Гордона Брауна

Гордон Браун© AFP
Світ 12 липня, 2011, 08:41 979
Додати до обраного
Британській таблоїди медіамагната руперта Мердока незаконно отримували дані про сім'ю колишнього прем'єр-міністра Великобританії Гордона Брауна та стан його рахунків.

Журналісти BBC News заявили про наявність у них документів, які підтверджують, що дві газети Руперта Мердока - The Sunday Times і The Sun - незаконно отримували дані про сім'ю колишнього прем'єр-міністра Великобританії Гордона Брауна та стан його рахунків.

Про це видання повідомило в понеділок, 11 липня.

Порушення були допущені в період, коли Браун перебував на посаді канцлера казначейства. У 2000 році хтось, відрекомендовувавшись Гордоном Брауном, шість разів телефонував у будівельне товариство (банк, що спеціалізується на житлових позиках) Abbey National.

Зловмисникові вдалося дізнатися інформацію про рахунки Брауна, в тому числі, відомості про те, що політик придбав квартиру за "неймовірно низькою" ціною. Ця інформація була опублікована на сторінках The Sunday Times у 2000 році.

У BBC News зазначили, що журналіст The Guardian Нік Девіс в одній зі своїх книг висунув гіпотезу, що на The Sunday Times тоді працював якийсь Джон Форд, який успішно видавав себе за знаменитостей в ході телефонних дзвінків і збирав таким чином для газети конфіденційну інформацію.

У BBC News заявили, що мають у своєму розпорядженні листи Abbey National, адресовані редактору The Sunday Times Джону Уізероу, в яких компанія попереджає газету про свої підозри.

"Хтось ... діючи за дорученням (The Sunday Times), видав себе за пана Брауна, щоб отримати обманним шляхом дані від Abbey National", - цитує BBC лист журналістам.

Водночас, будівельне товариство написало і адвокатам самого Брауна. Його повідомили про існування "ретельно спланованої шахрайської схеми", проте зазначили, що достатніх доказів, які вказували на особу, яка телефонувала, у Abbey National немає. Коли саме було надіслано цього листа, не повідомляється.

Руперт Мердок
London Evening Standart
Руперт Мердок прагне позбутися своїх британських таблоїдів
Згідно з інформацією високопоставленого джерела BBC, в 2006 році головний редактор The Sun Ребекка Брукс телефонувала сімейству Браунів, щоб повідомити їх про свою поінформованість про діагноз Фрейзера, сина Гордона Брауна. Лікарі виявили у нього кістозний фіброз.

Представник Браунів заявив, що сім'я побоюється, що медики представили третій стороні можливість незаконного доступу до лікарняної мапи їхнього сина. The Sun опублікувала матеріал про хворобу Фрейзера Брауна в 2006 році.

Про те, що спонукало Брукс зателефонувати Браунам і чому інформація про це з'явилася тільки зараз, джерело BBC не уточнило.

Особиста інформація Браунів, як повідомляє BBC, була виявлена ​​в записниках приватного детектива News of the World Гленна Малкера, засудженого в 2007 році до шести місяців в'язниці за прослуховування розмов королівських осіб. Сім'ю колишнього прем'єра тоді повідомили про діяльність Малкера.

На початку липня власник News Of The Wоrld, компанія Руперта Мердока News Corp, оголосила про закриття видання через скандал з прослуховуванням телефонів знаменитостей. The Sunday Times і The Sun також належать News Corp.

Як повідомив у своєму мікроблозі офіційний біограф Мердока Майкл Вольфф, News Corp розглядає можливість позбутися всіх своїх британських видань, продавши активи дочки компанії - News Internetional. Саме цьому підрозділу належать газети Мердока, що видаються у Великобританії.

Скандал навколо ЗМІ Руперта Мердока відбувається на тлі проблематичної угоди щодо купівлі News Corp найбільшого британського супутникового телеканалу BSkyB (British Sky Broadcasting).

Проти угоди виступають, зокрема, видавці британських The Guardian, The Daily Telegraph, The Daily Mirror і The Daily Mail, що створили так звану "антимердовську коаліцію". На їхню думку, з купівлею телеканалу Мердок матиме надмірний вплив на ринку британських мас-медіа.

Наразі документи, що стосуються угоди, передані на розгляд до органів, що регулюють ринок. Вважається, що скандал може перешкодити схваленню купівлі. 11 липня акції BSkyB впали в ціні більш ніж на сім відсотків.

Читайте також:

Найпопулярніший таблоїд Британії закрився зі скандалом

Британський медіамагнат закриває відомий таблоїд через скандал з прослушкою

Гордон Браун звернувся до поліції з підозрою на журналістів

Медіакорпорація Мердока подала до суду на компанію Берлусконі

Медіамагнат Руперт Мердок заплатив за мовчання жертвам папарацці

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ВВС / ОМ
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 12 липня, 2011, 08:41 979
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції